x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber „Neatza cu Răzvan și Dani”, lider de audiență pe publicul comercial din mediul urban

„Neatza cu Răzvan și Dani”, lider de audiență pe publicul comercial din mediul urban

12 Oct 2016   •   16:15
„Neatza cu Răzvan și Dani”, lider de audiență pe publicul comercial din mediul urban
Sursa foto: DIANA OROS

Tot mai mulți telespectatori aleg să spună „Neatza cu Răzvan și Dani”. Așa se face că ieri, 11 octombrie, în intervalul în care este difuzată (07.59 – 10.55), emisiunea a fost lider de audiență pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, înregistrând o audiență medie de 3 puncte de rating și 23,9% cotă de piață, în timp ce Pro Tv s-a situat pe locul al doilea cu 2,8 puncte de rating și 22,5% cotă de piață.

În minutul de maximă audiență de la 08.28, emisiunea a înregistrat un vârf de 5 puncte de rating și o incredibilă cotă de piață de 43,4 procente.

În perioada 5 septembrie – 11 octombrie 2016 emisiunea „Neatza cu Răzvan și Dani” a înregistrat față de aceeași perioadă a anului trecut, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste între 18-49 de ani o creștere de audiență de 41% la nivel de rating și una de 36% a cotei de piață.

Creșteri importante s-au înregistrat și pe întreg publicul din mediul urban, de 31% la nivel de rating și 22% la nivelul corei de piață, în timp ce nivelul întregului public din România creșterile au fost de 38% la nivel de rating și de 27% la nivelul cotei de piață.

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

×