Cel de-al doilea sezon al emisiunii „Poftiți pe la noi!” a debutat aseară la Antena 1, iar prima ediție a fost lider de audiență, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât și pe publicul din mediul urban.
Astfel, în intervalul orar 20:28 – 23:03, atunci când a fost difuzată producția, Antena 1 a obținut, în medie, pe publicul comercial, 9,4 puncte de rating și 22,9% cotă de piață, în timp ce ProTV, următorul clasat, a avut 8,5 puncte de rating și 20,9 procente din cota de piață.
În minutul de aur, 22:39, „Poftiți pe la noi!” a atins un vârf de audiență de 14 puncte de rating și nu mai puțin de 34% din cota de piață.
Antena 1 a fost lider de audiență și pe publicul din mediul urban, unde a înregistrat o medie de 7,8 puncte de rating și 16,1 procente din cota de piață. ProTV, clasat și de această dată pe locul al II-lea, a avut 7 puncte de rating și 14,6% cotă de piață.