x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Publicul comercial, în creştere semnificativă la televiziunile Intact Media Group, comparativ cu 2012

Publicul comercial, în creştere semnificativă la televiziunile Intact Media Group, comparativ cu 2012

02 Dec 2013   •   18:02
Publicul comercial, în creştere semnificativă  la televiziunile Intact Media Group, comparativ cu 2012

Luna noiembrie a însemnat pentru televiziunile Intact o creştere importantă a publicului comercial, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2012. Mega show-urile transmise de Antena 1, producțiile proprii, emisiunile mondene dar şi gen reality au atras creşteri importante ale audienței în rândul telespectatorilor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, din mediul urban. De asemenea,  talk - show-urile Antenei 3, producțiile Antenei  2, Euforia TV şi GSP TV au contribuit la înregistrarea acestui rezultat. Cele mai mari creşteri se observă în intervalul Day Time şi Morning, cu 2,8 puncte de market share, respectiv 2,7. 
 
  
 
Creşteri pe toate intervalele orare s-au înregistrat şi în rândul publicului din întreg mediul urban, unde posturile Grupului Intact dețin supremația în Whole Day, Day Time, Access şi Late Fringe. Față de anul trecut, Antena1 a câştigat 27.000 telespectatori .



Comparativ cu luna precedentă a anului 2013, “Antenele”  şi-au consolidat poziția de lider în audiențe, în rândul publicului din întreg mediul urban. “Mireasă pentru fiul meu”, reality prezentat de Mirela Boureanu Vaida, a fost şi în luna noiembrie lider de audiență într-o majoritatea covârşitoare a edițiilor. Producțiile marca Observator au contribuit de asemenea la înregistrarea unei cote de piață de 23,2%, cu nouă puncte de market share mai mult decât trustul concurent.


 
Show-ul Acces direct, prezentat de Simona Gherghe, unde sunt discutate cele mai “fierbinți” subiecte mondene, a ajutat şi în luna noiembrie la situarea televiziunilor Intact pe primul loc în topul audiențelor. Înacest interval orar, au contribuit la înregistrarea unor cifre de top şi Știrile Antenei 3, precum şi talk-show-ul Alessandrei Stoicescu, “100 de minute”.
 


Emisiunea lui Dan Capatos, “Un show păcătos” şi-a pus amprenta pe serile românilor, producția Antenei 1 fiind, de cele mai multe ori, pe primul loc în preferințele românilor. “În gura presei” este, de asemenea, lider în rândul televiziunilor de ştiri. 


 
Super show-uri internaționale precum X Factor, Top Chef, Te cunosc de undeva!, producții proprii precum “Next Star”, celebrul talk-show “Sinteza zilei”, emisiuni mondene cum ar fi “Răi da buni” sau “Agentul VIP”, dar şi show-ul Euforia TV, “Prodanca şi Reghe, afaceri de familie” au contat decisiv pentru înregistrarea unor medii de audiență în Whole Day a Intact Media Group superioară grupului concurrent. 


(Sursa: Kantar Media; Copyright: Armadata)

×