Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").
Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.
Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
DA, ACCEPT
Televiziunile Intact Media Group , creșteri de audiență pe toate intervalele orare în 2013
Televiziunile Intact Media Group își consolidează poziția de lider pe intervale orare importante, în primele șapte luni ale anului. Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia și GSP TV conduc topurile audiențelor în Whole Day, surclasând trustul concurent, CME, care include între posturile sale și Pro TV. 22% este cota de piață înregistrată de “Antene” în lunile ianuarie - iulie, în creștere față de același interval al anului 2012, când era de 20,7%.
De asemenea, televiziunile IMG înregistrează creșteri de audiență pe toate intervalele orare în ianuarie - iulie 2013, comparativ cu aceleași luni ale anului 2012, pe targetul comercial 18-49.
Cel mai mare avans înregistrat de televiziunile Intact Media Group, pe targetul All Urban, se înregistrează în Day Time (interval orar 10 :00 – 16:00): 22,7% este valoarea cotei de piață care situează Antenele pe primul loc în clasament. CME are, în același interval orar, o cotă de piață de 14%. “Mireasă pentru fiul meu”, jurnalele de știri marca Observator și Antena 3, “Previziunile zilei” sunt doar câteva dintre producțiile lider de audiență transmise în acest interval orar. “Simpatia pe care mi-o arată publicul urmărind show-ul pe care îl prezint mă onoreaza”, spune Mirela Boureanu Vaida, prezentatoarea emisiunii “Mireasă pentru fiul meu”.

Acces este un segment orar foarte important, unde televiziunile Intact Media Group își consolidează poziția de lider. Cota de piață înregistrată între orele 16:00 19:00 este de 23,3% cu 3,7 puncte mai mult decât CME. În acest interval orar sunt transmise Acces Direct, Observatorul orei 16:00, Știrile Antenei 3 sau Esențial. Comparativ cu anul trecut, pe target-ul All Urban, market share-ul este mai mare cu 6%.

Late Night este intervalul orar unde posturile IMG nu sunt doar lider de audiență în 2013, ci au avut o creștere importantă în primele șapte luni ale anului, comparativ cu anul trecut. Dacă în 2013 cota de piață este 20,8%, anul trecut era de 18,4 %, pe targetul All Urban.

(Target: All Urban si 18 – 49 Urban; Sursa Kantar Media)

De asemenea, televiziunile IMG înregistrează creșteri de audiență pe toate intervalele orare în ianuarie - iulie 2013, comparativ cu aceleași luni ale anului 2012, pe targetul comercial 18-49.
| 18-49 Urban | Share | | |
| | ian-iul 2013 vs 2012 | | |
| | IMG | IMG | dif% IMG |
| Whole day | 19.9 | 18.7 | 6% |
| Prime Time | 18.6 | 17.8 | 4% |
| morning | 23.2 | 22.5 | 3% |
| daytime | 20.7 | 18.9 | 10% |
| access | 20.9 | 19.9 | 5% |
| late fringe | 19.3 | 17 | 14% |
| all day | 20 | 18.8 | 6% |
| prime time 19:00-24:00 | 18.7 | 17.6 | 6% |
Cel mai mare avans înregistrat de televiziunile Intact Media Group, pe targetul All Urban, se înregistrează în Day Time (interval orar 10 :00 – 16:00): 22,7% este valoarea cotei de piață care situează Antenele pe primul loc în clasament. CME are, în același interval orar, o cotă de piață de 14%. “Mireasă pentru fiul meu”, jurnalele de știri marca Observator și Antena 3, “Previziunile zilei” sunt doar câteva dintre producțiile lider de audiență transmise în acest interval orar. “Simpatia pe care mi-o arată publicul urmărind show-ul pe care îl prezint mă onoreaza”, spune Mirela Boureanu Vaida, prezentatoarea emisiunii “Mireasă pentru fiul meu”.

Acces este un segment orar foarte important, unde televiziunile Intact Media Group își consolidează poziția de lider. Cota de piață înregistrată între orele 16:00 19:00 este de 23,3% cu 3,7 puncte mai mult decât CME. În acest interval orar sunt transmise Acces Direct, Observatorul orei 16:00, Știrile Antenei 3 sau Esențial. Comparativ cu anul trecut, pe target-ul All Urban, market share-ul este mai mare cu 6%.

Late Night este intervalul orar unde posturile IMG nu sunt doar lider de audiență în 2013, ci au avut o creștere importantă în primele șapte luni ale anului, comparativ cu anul trecut. Dacă în 2013 cota de piață este 20,8%, anul trecut era de 18,4 %, pe targetul All Urban.

(Target: All Urban si 18 – 49 Urban; Sursa Kantar Media)

Ştiri din .ro
PUBLICITATE
Vlad Bieltz merge în finala iUmor, sezonul 10! Cheloo: ”Respect! Ai toată admirația mea”
La doar 22 de ani, Vlad Bieltz a fost trimis în finala iUmor din cel de-al zecelea sezon, după ce i-a cucerit, seara trecută, pe Delia, Cheloo și Mihai Bendeac cu numărul său de stand-up.
 ...
Cum poti comanda flori online si primesti livrare gratuita

Un alt produs românesc înregistrat în UE
Comisia Europeană a aprobat înscrierea ''Caşcavalului de Săveni'' în registrul produselor cu Indicaţie Geografică Protejată (IGP).
"Caşcavalul de Săveni este o brânză maturată...
Loredana, invitat special în gala Piese de top la Te cunosc de undeva!

Nivele laser - echipamente pentru profesionişti
Nivelele laser sunt echipamente cu aplicabilitate în construcții şi design interior, ce nu mai necesita prezentare.
Sunt utilizate de specialişti pentru a îmbunătăți calitatea lucrărilor, mai degrabă a...
Cirque du Soleil va relua spectacolele în această vară
Cirque du Soleil va relua patru dintre spectacolele sale în această vară, întrerupte de peste un an din cauza pandemiei, scrie AFP.
Spectacolele ''Mystere'' şi ''O'' vor fi preluate la Las Vegas din 28...
Un nou câștig pentru chef Sorin Bontea în clasamentul amuletelor: ”În sfârșit!” Chefi la cuţite, lider de audienţă

Tot ceea ce trebuie sa stii despre pahare din cristal
Cristalul, sticla de plumb sau clestarul reprezinta o sticla deosebita, care in loc de calciu contine plumb. Calitatile sale principale sunt cele estetice, in conditiile in care are o putere mare de refractie a luminii,...
Cel mai lung număr de pe scena iUmor, astăzi, de la 20.30, la Antena 1: ”Vedem toată piesa?!”
Trei actori profesioniști marchează o premieră, astăzi, de la 20.30, la Antena 1, într-o nouă ediție iUmor, cu cel mai lung număr de până...
Peste 50 de artiști sunt așteptați la SAGA Festival, în București, în luna septembrie
Peste 50 de artiști vor urma pe scena ediției de anul acesta a SAGA Festival de la București, între 11 și 13 septembrie, în parcul Izvor.
Astfel, pe scena principală vor urca Alan Walker, Clean Bandit (DJ...
Regina Elisabeta a II-a a Marii Britanii împlinește 95 de ani
Regina Elisabeta a II-a a Marii Britanii împlinește astăzi 95 de ani. Aniversarea nu va fi marcată prin festivități publice deorece survine la patru zile după înmormântarea soțului ei, prințul Philip....
Un buchet de flori pentru o zi specială – ziua de naștere
Îți amintești prima dată când ai primit sau ai oferit o floare în dar? I-ai atins petalele, i-ai inspirat mirosul îmbătător, și ai lipit-o de obraz? Te-ai gândit vreodată de ce contează să primești și...
Chef Florin Dumitrescu conduce clasamentul amuletelor. Diseară, bloggerul Jamila, pentru prima dată în platoul Chefi la cuțite

Iolanda Anamaria Babău, locul doi la Miss Europe 2021: „Pe lângă aspectul fizic, personalitatea contează mult”

Vacanțe la mare, ca în Coreea de Nord
Cu ocazia minivacanței de 1 Mai și Paște, când se deschide și litoralul românesc, pentru sezonul estival, Primăria Constanța lansează oferta noii dictaturi comuniste: barurile se închid la ora opt seara, iar