Televiziunile Intact Media Group își consolidează poziția de lider pe intervale orare importante, în primele șapte luni ale anului. Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia și GSP TV conduc topurile audiențelor în Whole Day, surclasând trustul concurent, CME, care include între posturile sale și Pro TV. 22% este cota de piață înregistrată de “Antene” în lunile ianuarie - iulie, în creștere față de același interval al anului 2012, când era de 20,7%.
De asemenea, televiziunile IMG înregistrează creșteri de audiență pe toate intervalele orare în ianuarie - iulie 2013, comparativ cu aceleași luni ale anului 2012, pe targetul comercial 18-49.
| 18-49 Urban | Share | | |
| | ian-iul 2013 vs 2012 | | |
| | IMG | IMG | dif% IMG |
| Whole day | 19.9 | 18.7 | 6% |
| Prime Time | 18.6 | 17.8 | 4% |
| morning | 23.2 | 22.5 | 3% |
| daytime | 20.7 | 18.9 | 10% |
| access | 20.9 | 19.9 | 5% |
| late fringe | 19.3 | 17 | 14% |
| all day | 20 | 18.8 | 6% |
| prime time 19:00-24:00 | 18.7 | 17.6 | 6% |
Cel mai mare avans înregistrat de televiziunile Intact Media Group, pe targetul All Urban, se înregistrează în Day Time (interval orar 10 :00 – 16:00): 22,7% este valoarea cotei de piață care situează Antenele pe primul loc în clasament. CME are, în același interval orar, o cotă de piață de 14%. “Mireasă pentru fiul meu”, jurnalele de știri marca Observator și Antena 3, “Previziunile zilei” sunt doar câteva dintre producțiile lider de audiență transmise în acest interval orar. “Simpatia pe care mi-o arată publicul urmărind show-ul pe care îl prezint mă onoreaza”, spune Mirela Boureanu Vaida, prezentatoarea emisiunii “Mireasă pentru fiul meu”.
Acces este un segment orar foarte important, unde televiziunile Intact Media Group își consolidează poziția de lider. Cota de piață înregistrată între orele 16:00 19:00 este de 23,3% cu 3,7 puncte mai mult decât CME. În acest interval orar sunt transmise Acces Direct, Observatorul orei 16:00, Știrile Antenei 3 sau Esențial. Comparativ cu anul trecut, pe target-ul All Urban, market share-ul este mai mare cu 6%.
Late Night este intervalul orar unde posturile IMG nu sunt doar lider de audiență în 2013, ci au avut o creștere importantă în primele șapte luni ale anului, comparativ cu anul trecut. Dacă în 2013 cota de piață este 20,8%, anul trecut era de 18,4 %, pe targetul All Urban.
(Target: All Urban si 18 – 49 Urban; Sursa Kantar Media)
Citește pe Antena3.ro