x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul Kia, la varsta sportivitatii

Kia, la varsta sportivitatii

21 Apr 2005   •   00:00

Kia este una dintre marcile in crestere pe piata romaneasca. Relansata in tara noastra abia acum o luna, compania sud-coreeana are planuri mari pentru acest an: 1.000 de unitati vandute.



  • de CATALIN FAINISI

  • REDUTABIL. Pretul excelent de pornire poate face din Sportage o masina de succes
    Pentru a atinge acest tel indraznet, importatorii au lansat noua versiune a SUV-ului de clasa mica Sportage, un model care a facut istorie, fiind vandut in peste o jumatate de milion de unitati.

    DESIGN. Din punct de vedere al aspectului exterior, Sportage puncteaza la capitolul dinamism, dar prezinta dezavantaje din punct de vedere al originalitatii. Sunt clare influentele colegelor de concern Hyundai Santa Fe si Tucson, noul Kia fiind aproape identic cu ultimul. In ceea ce priveste interiorul masinii, este remarcabil spatiul interior, toti pasagerii calatorind in conditii foarte bune. Zgomotul facut de motor este aproape insesizabil in interiorul habitaclului, iar suspensiile sunt adaptate pentru cele mai proaste drumuri.

    COMPORTAMENT. Desi este un SUV de clasa mica, Sportage surprinde prin felul in care abordeaza conditii de trafic dintre cele mai variate. Atat la trecerea prin ape de dimensiuni reduse, cat si pe drumuri desfundate, masina nu se lasa coplesita de impedimente, reusind sa treaca fara probleme prin orice obstacole. De asemenea, cel mai important atu al acestui model este consumul de combustibil. Versiunea pe motorina, de 2 litri, ce dezvolta 112 cai-putere, are un consum mediu de 7,1 litri la suta, marind autonomia in mod considerabil. Kia Sportage mai poate fi echipata cu doua motoare pe benzina, de 2 litri si 142 CP, respectiv 2,7 litri V6 si 175 CP.

    IEFTIN
    Unul dintre principalele avantaje ale lui Sportage (foto - interior) este pretul foarte bun pentru o masina din clasa sa. Versiunea de baza, echipata cu motorul pe benzina de 2 litri, costa numai 13.622 de euro, fara taxe, si include inchiderea centralizata, patru geamuri electrice, servodirectie, ABS, controlul tractiunii TCS, airbag-uri frontale si aer conditionat. Versiunea de top (2,7 V6 EX) costa 18.173 de euro, fara taxe.

    ×
    Subiecte în articol: auto