x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul Logan Pick-Up, alternativa utilitară

Logan Pick-Up, alternativa utilitară

de Dragos Stoica    |    16 Mar 2008   •   00:00
Logan Pick-Up,  alternativa utilitară

Automobile Dacia va pune în vânzare din această  lună cel de-al patrulea model din gama Logan.

Automobile Dacia va pune în vânzare din această  lună cel de-al patrulea model din gama Logan.

 

Metamorfoza suferită de Au­tomobile Da­cia după pre­luarea de către francezii de la Renault, în anul 1999, pare să fie desăvârşită o dată cu apariţia ultimului model din gama Logan. Denumită Pick-Up, utilitara care înlocuieşte străvechiul “papuc‘‘ după 31 de ani de producţie se ridică la standardele momentului actual, anunţându-se o nouă lovitură de marketing pe piaţa de specialitate.

 

SALT. Noul model este echipat cu motoarele existente şi la celelalte modele Logan, dar baza ru­lan­tă provine de la MCV. Principala caracteristică a maşinii este bena cu o capacitate de 800 de kilograme şi o lungime de 1,80 m. La capitolul schimbări în bine trebuie însă menţionat încă de la început faptul că habitaclul dispune de un spaţiu de depozitare cu volumul de 300 de litri, situat în spatele scaunelor. Alte două bile albe sunt geamurile din dreptul spaţiului de depozitare, care accentuează ideea de comoditate în cabină, plus amănuntul că inclusiv o persoană foarte înaltă poate conduce cu lejeritate maşina, lucru de neimaginat în cazul bătrânului “papuc‘‘. În concluzie, Logan Pick-Up este maşina ideală pentru micii întreprin­ză­tori, oferind şi preţuri pe măsură, între 7.250 şi 9.300 de euro.

 

Interval mărit între revizii

Deşi maşina beneficiază de aceleaşi motorizări ca şi restul ga­mei Logan, îmbunătăţirile tehnologice aduse acestor propulsoare au permis la Pick-Up creşterea intervalului de timp între revizii. Pentru vehiculele echipate cu mo­toare diesel revizia tehnică se face acum la 15.000 de kilometri, faţă de 10.000, iar maşinile pe benzină vor fi ne­voi­te să ajungă în service la 20.000 de kilometri parcurşi sau tre­cerea unui an. Bena este prevăzută cu un oblon de închide­re ce poate suporta în poziţie ra­batată sarcini de până la 300 de ki­lograme. Planşeul benei, părţile laterale şi peretele de închidere sunt tratate special împotriva coroziunii, iar eventuala apă de ploaie este evacuată prin două conducte de scurgere.

 

dragos.stoica@jurnalul.ro

×
Subiecte în articol: auto logan