x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Târg eco: BioFach America

0
Autor: Florina Zainescu 16 Oct 2008 - 00:00

Astăzi se deschide ediţia 2008 a Târgului BioFach America. Evenimentul este cu atât mai aşteptat, cu cât SUA este cea mai mare piaţă de produse eco din lume.



Astăzi se deschide ediţia 2008 a Târgului BioFach America. Evenimentul este cu atât mai aşteptat, cu cât SUA este cea mai mare piaţă de produse eco din lume.
"Sora" americană a celei mai importante expoziţii din lume, BioFach Nürnberg, s-a mutat pentru ediţia 2008 de la Baltimore la Boston. Produse alimentare proaspete, semipreparate şi conservate, dulciuri, vinuri, cafea, ceaiuri şi alte băuturi, cosmetice şi produse de îngrijire corporală, detergenţi, jucării şi textile naturale şi bio încearcă găsirea a cât mai multor clienţi pe cea mai mare piaţă de profil din lume.   
"Anul acesta trebuie evidenţiată prezenţa unui Pavilion indian la BioFach America. Aşteptăm cu nerăbdare prima ediţie BioFach Mumbai, în India, care va avea loc în perioada 29 aprilie-1 mai 2009 şi sunt încântat de faptul că subcontinentul indian îşi prezintă bogata comoară de produse biologice pentru prima dată într-un pavilion în Boston", a declarat Frank Venjakob, director de Evenimente, citat de site-ul BioFach. El a adăugat şi că anul acesta spectrul de produse nemţeşti este mult mai larg decât în anii trecuţi. În total, 18 companii sunt prezente cu fel de fel de produse, de la alimente la cosmetice, în Pavilionul german.


Americanii sunt tot mai "însetaţi" de eco

De ce este atât de important acest târg? Pentru că americanii au un apetit tot mai mare pentru un mod de viaţă verde, sănătos, prietenos cu mediul înconjurător. Iar pe fondul acestui trend, vânzările de produse organice vor atinge 25 de miliarde de dolari în 2008, o valoare cu circa 20% mai mare decât cea înregistrată în 2007, estimează specialiştii din Asociaţia Comercianţilor de Produse Organice din SUA. Produsele biologice rămân segmentul cu cea mai rapidă dezvoltare din sectorul alimentar american. Rezultatele unei cercetări de piaţă a SmallCapSentinel.com, care a intervievat un eşantion de 1.000 de consumatori în intervalul noiembrie 2007-mai 2008, arată în mod clar dezvoltarea dinamică a pieţei alimentelor sănătoase. Cheltuielile lunare pe astfel de produse s-au majorat cu 7,7% în intervalul monitorizat, de la 177 dolari la 191 dolari. Un alt studiu asupra consumatorilor americani a arătat că aceştia nu mai privesc produsele organice (ecologice, bio) ca pe nişte bunuri de lux, ci ca pe o necesitate majoră. Şi tot mai mulţi oameni sunt gata să plătească preţuri mai mari pentru alimente care nu le pun în pericol sănătatea. Şi asta în ciuda crizei financiare care a lovit America. Astfel, un studiu Mambo Sprouts Marketing, citat de presa de peste Ocean, a arătat că americanii aleg să economisească la alte capitole, numai să aibă mai mulţi bani pentru produse bio: iau haine şi alte bunuri de la reduceri, folosesc la maximum cupoanele de cumpărături şi renunţă la prânzul sau cina în oraş pentru masa la domiciliu. Studiul a analizat obiceiurile de cumpărare a 1.000 de consumatori, comparând "coşul" bio din luna aprilie 2008 cu cel din urmă cu şase luni. Rezultatul: aproximativ nouă din zece consumatori au declarat că achiziţionează la fel de multe produse bio. Scumpirea alimentelor i-a descumpănit doar pe aceia care cumpărau astfel de produse ocazional. Bio-convinşii au rămas de neclintit.
Citeşte mai multe despre:   produse,   bio,   biofach

 



Mai multe titluri din categorie

(P) Când știi dacă ai nevoie de augmentare mamară?

(P) Când știi dacă ai nevoie de augmentare mamară?
Galerie Foto Cand stii daca ai nevoie de augmentare mamara? Cand stii daca ai nevoie de o ridicare a sanilor, adica de o mastopexie? Cand trebuie sa schimbi protezele mamare? Medicii de la Soma Clinic ne ajuta sa intelegem cand este ...

50% dintre părinții români își abuzează copiii sub diverse forme

50% dintre părinții români își abuzează copiii sub diverse forme
Circa 50% dintre părinții români nu respectă dreptul de protecție al copiilor și aproape 70% nu respectă dreptul la libera exprimare, arată un studiu realizat în 2020 de Fundația World Vision România....

Valeriu Gheorghiță: EMA ar putea autoriza vaccinarea copiilor sub 16 ani din luna iunie

Valeriu Gheorghiță: EMA ar putea autoriza vaccinarea copiilor sub 16 ani din luna iunie
Agenţia Europeană a Medicamentului (EMA) este posibil să autorizeze vaccinarea copiilor cu vârste sub 16 ani începând de luna viitoare, a declarat Valeriu Gheorghiță, coordonatorul campaniei de vaccinare...

Ce băutură scade tensiunea arterială

Ce băutură scade tensiunea arterială
Presiunea sângelui poate fi influențată de alimentație. Așadar, ești conștient ce consumi ? Pentru că un anumit tip de băutură ajută la scăderea tensiunii arteriale sistoliice și diastolice,...

Anticorpii la COVID-19 persistă în organism cel puțin 8 luni după infectare

Anticorpii la COVID-19 persistă în organism cel puțin 8 luni după infectare
Anticorpii dezvoltați în urma infectării cu virusul SARS-CoV-2 persistă în organism cel puțin 8 luni în majoritatea cazurilor, arată un studiu realizat de spitalul San Raffaele dn Milano şi de Institutul Su...

Clinica Eliade, specialişti în medicina integrativă: "Abordarea holistică aduce rezultate eficiente"

Clinica Eliade, specialişti în medicina integrativă: "Abordarea holistică aduce rezultate eficiente"
Tratamentele holistice s-au evidențiat în ultimul deceniu pentru că sunt eficiente. Filosofia medicinei integrative este aceea că omul trebuie privit ca un întreg: corp, minte, spirit. Dacă problema de la care p...

Pandemia de COVID-19 crește riscul de obezitate la copii

Pandemia de COVID-19 crește riscul de obezitate la copii
Pandemia de COVID-19 crește riscul de obezitate la copii, avertizează Biroul pentru Europa al Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii (OMS). Raportul arată că închiderea școlilor și grădinițelor, cu des...

60% dintre pacienții spitalizați cu COVID-19 au prezentat simptome și după șase luni

60% dintre pacienții spitalizați cu COVID-19 au prezentat simptome și după șase luni
La șase luni de la infectarea cu virusul SARS-CoV-2, circa 60% dintre pacienții spitalizați manifestă cel puțin un simptom de  oboseală, dureri sau greutăţi în respiraţie, arată un studiu...

Tartrul deschide calea cariilor şi parodontozei

Tartrul deschide calea cariilor şi parodontozei
L-am întrebat pe un mare profesor de medicină stomatologică când omul va merge la dentist fără spaima durerii, ca la frizer. A răspuns: atunci când va face controale la stomatolog la 6 luni.   Așa...

Când va începe vaccinarea anti COVID-19 a copiilor între 12 și 15 ani

Când va începe vaccinarea anti COVID-19 a copiilor între 12 și 15 ani
Vaccinarea anti COVID-19 a copiilor cu vârste între 12 și 15 ani va începe după ce Agenția Europeană a Medicamentului (AEM) va autoriza administrarea dozelor la aceștia, a anunțat Valeriu Gheorghiță,...
Serviciul de email marketing furnizat de