Unsprezece companii mari americane care activează in industria alimentară au ajuns la un acord cu privire la publicitatea care se adresează copiilor sub 12 ani. Aceste 11 companii deţineau 66% din spaţiul publicitar destinat produselor alimentare pentru copii in spaţiul televizual american.
Regulament
Unsprezece companii mari americane care activează in industria alimentară au ajuns la un acord cu privire la publicitatea care se adresează copiilor sub 12 ani. Aceste 11 companii deţineau 66% din spaţiul publicitar destinat produselor alimentare pentru copii in spaţiul televizual american.
Creşterea numărului de copii obezi a făcut ca managerii companiilor să conştientizeze că reclamele agresive la produse de tip fast-food nu le fac bine micuţilor. Una dintre cele mai importante decizii luate este interdicţia de a mai folosi personaje din desene animate pentru a-i convinge pe copii să consume produse care le pot afecta sănătatea. Există totuşi şi o excepţie: in cazul in care se face promovarea unor produse naturale şi sănătoase, personajele de desene animate pot fi folosite. Ambalajele produselor de tip junk-food vor putea folosi orice fel de inscrisuri şi fotografii, fără ca acestea să incalce noile reguli. De asemenea, aceste noi reguli ii vor ajuta şi pe părinţi să ia hotărări mult mai corecte in ceea ce priveşte alimentaţia copiilor lor.