x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Monden Splash! Vedete la apã, lider absolut de audienţã!

Splash! Vedete la apã, lider absolut de audienţã!

08 Iul 2013   •   14:28
Splash! Vedete la apã, lider absolut de audienţã!
Emisiunea de la Antena 1 a fost urmărită de peste 2.5 milioane de telespectatori   Antena 1 s-a impus ca lider incontestabil de piaţã la nivelul targetului urban, atât pe Whole Day, cât şi în Prime Time!

Cea mai veselã emisiune estivalã, „Splash! Vedete la apã” a luat startul în forţã la Antena 1 cu o ediţie care a cucerit publicul din primul pânã în ultimul minut! Astfel, emisiunea estivală difuzată de Antena 1 in fiecare duminică, de la orele 20:30, a fost lider de piață pe toate targeturile, la debutul său, spulberând concurența!

Sãriturile de la înãlţimi ameţitoare, momentele amuzante şi replicile savuroase au fost ingredientele succesului primei ediţii a emisiunii, succes mãsurat în milioane de telespectatori care au urmărit cu sufletul la gură emisiunea Antenei 1. Astfel, „Splash! Vedete la apă” a înregistrat asearã, în intervalul difuzării sale (20:27-23:11) un rating mediu de 10.3 puncte şi o cotã de piaţã de 24.9% la nivelul targetului comercial 18-49 urban. Minutul de aur, pe acest segment de populație (Urban, 18-49 ani), s-a produs la orele 23:05, Antena 1 înregistrând un rating mediu de 16.6 rtg şi o cotă de piaţă de 37.9%.

Ierarhia s-a păstrat şi la nivelul targetului din mediul urban (all urban), Antena 1 conducând şi de această dată audienţele. 1 102 000 de telespectatori din mediul urban au urmărit în medie Splash!, cu  peste 300 000 mai mulţi decât aceia care priveau aseară programul principalului competitor, Pro Tv. Astfel, emisiunea prezentată de Pepe a înregistrat, pe targetul All Urban,   o cotă de piață de 22,6%, respectiv 10,5 puncte de rating. În minutul de aur, 22:08, peste 2 500 000  de telespectatori la nivel naţional au urmãrit jurizarea sãriturii Ozanei Barabancea, de aproape trei ori mai mulţi faţã de cei care în acelaşi interval orar urmãreau programul oferit de principalul competitor, Pro TV. Și nu numai atât! Ieri, 7 iulie, Antena 1 s-a impus ca lider incontestabil de piaţã la nivelul targetului urban, atât pe Whole Day, cât şi în Prime Time!

32 de vedete au acceptat provocarea Splash!, încercând sã uimeascã juriul şi sã obţinã note cât mai mari în urma sãriturilor în apã efectuate de la înãlţimi ameţioare. Dana Sãvuicã, Jean de la Craiova, Dj Wanda, Sonny Flame, Tavi Colen, Ozana Barabancea, Marius Novanc, Daniela Crudu şi-au încercat asearã norocul, dintre aceştia Daniela, Ozana, Sonny şi Jean mergând în semifinalele show-ului. Duminica aceasta, provocarea Splash! Vedete la apă continuă, de la 20:30, numai la Antena 1!
               
        All Urban
    Channels    Rtg%    Shr%    Rtg(000)
SPLASH! - VEDETE LA APA, 20:27-23:11    Antena 1    10.5    22.6    1102
    Pro TV    7.7    16.5    806

                       
Minut de aur National    Antena 1    Pro TV
Timebands    Rtg%    Share    Rtg(000)    Rtg%    Share    Rtg(000)
22:08    13.3    26.9    2526    4.8    9.6    905

Tot mai mulţi români urmãresc zi de zi producţiile Antenei 1, postul din Bãneasa cucerind clasamentul de audienţã atât la nivelul întregii zile, cât şi în Prime Time. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.2 % şi o cotã de piaţã de 13.7% la nivelul targetului all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã. Şi în Prime Time, Antena 1 a fost opţiunea celor mai mulţi telespectatori din mediul urban, cu un rating mediu de 8.2% şi 19% cotã de piaţã.
        All Urban
    Channels    Rtg%    Shr%    Rtg(000)
WHOLE DAY, 02:00-26:00    Antena 1    3.2    13.7    340
    Pro TV    3.2    13.4    333


            All Urban
        Channels    Rtg%    Shr%    Rtg(000)
    PRIME TIME, 19:00-23:00    Antena 1    8.2    19    857
        Pro TV    7.5    17.4    782

Românii au rãmas alãturi de SuperBingo Metropolis, cea de-a zecea ediţie a show-ului ocupând prima poziţie în clasamentul audienţelor la nivelul targetului all urban. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri 3.5% rating şi 10.9% cotã de piaţã la nivel urban, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, înregistra 3% rating şi 9.2% cotã de piaţã. În minutul de aur, 18:56, 926 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau SuperBingo Metropolis.

        All Urban
    Channels    Rtg%    Shr%    Rtg(000)
SUPERBINGO METROPOLIS, 16:14-19:00    Antena 1    3.5    10.9    367
    Pro TV    3    9.2    310

Minut de aur National    Antena 1    Pro TV
Timebands    Rtg%    Share    Rtg(000)    Rtg%    Share    Rtg(000)
18:56    4.9    15.5    926    4.1    12.9    773

Observator 13, Observator 16 şi filmul „Beethoven 4” au fost şi ele prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori din rândul targetului urban.
Sursa:Kantar Media   
Copyright:ARMADATA S.R.L.    
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U, All Urban si National
Perioada 7 iulie 2013   

×