x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Afacerea Puma. Primul hibrid românesc

0
30 Dec 2019 - 11:40
Afacerea Puma. Primul hibrid românesc


Ford Puma este cel mai avansat automobil produs vreodată în România și costă între 20.750 de euro cu TVA și 25.000 de euro. Tehnologia EcoBoost Hybrid integrează un mic motor electric cu o baterie de 48 de volţi pentru a ajuta la îmbunătăţirea eficienţei. EcoBoost Hybrid nu poate fi condus fără ajutorul propulsorului pe benzină, dar motorul electric oferă asistenţă suplimentară motorului pe benzină atunci când este necesar, ajutând atât la mărirea autonomiei şi la reducerea emisiilor. Alimentarea acumulatorului se face prin frânarea regenerativă care recuperează energia cinetică pe care o transformă în energie electrică cu ajutorul motorului sincron folosite pentru propulsia suplimentară. Puma este fabricat în mai multe tipuri de echipare și motorizări, dar echiparea mild-hibrid este compatibilă doar cu propusloarele pe benzină de 1 litru în variantele de 120 și 155 de cai putere, un motor care a câştigat de şase ori premiile Motorul Internaţional al Anului, și doar cu cutie de viteze manuală. Ford Puma dispune de Moduri de Condus  Selectabile și Ford Co-Pilot 360, un set de tehnologii concepute pentru asistență care ajută la gestionarea accelerării, frânării și direcției pentru a evita potențialele accidente. Ca poziționare, Puma este un SUV subcompact, care nu are în echipare vreo variantă de tracțiune integrală. În schimb, oferă o gardă la sol de 16 cm, pretabilă pentru mici aventuri în afara drumului asfaltat sau cățărarea pe borduri fără emoții. Lungimea de 4,18 metri permite un ampatament de 2,588 metri și un portbagaj de 456 de litri. Peformanțele sportive ale Pumei sunt de 9 secunde până la sută în cea mai puternică variantă, cea de 155 de cai putere, și o viteză maximă de 200 km/h. În ceea ce privește consumul anunțat de producător în ciclu WLTP, acesta este în medie de 5,5 litri/100de km și ajunge la un maxim de 6,8 pentru trafic urban.


 

Ştiri din .ro


Serviciul de email marketing furnizat de