x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Bomba de sub VW

0
02 Mar 2016 - 20:55
Bomba de sub VW


O decizie de peste Ocean vine să strice baia de euforie pe care cel mai mare grup german auto o face la Geneva. Un judecător american a pus piciorul în prag şi a dat un termen limită pentru Volkswagen.

Judecătorul federal Charles Breyer din San Francisco a impus celor de la VW să prezinte până cel târziu în 24 martie o soluţie tehnică concretă la scandalul Dieselgate.

"Şase luni este un interval de timp suficient de lung. Este o problemă care continuă la nesfârşit", şi-a explicat judecătorul decizia. Charles Breyer este un judecător care a creat precedent în justiţia americană prin mai multe cazuri celebre.

VW se află în faţa unei situaţii fără precedent având în vedere că o decizie drastică a lui Charles Breyer ar putea pune compania germană în situaţia unei crize financiare fără precedent pentru că soluţia s-ar putea aplica în toate cele 600.000 de cazuri în care s-a înregistrat în SUA folosirea softului măsluit.

Acum doi ani, un tribunal din Florida i-a impus producătorului american de tutun RJ Reynolds plata unei despăgubiri de 23,6 miliarde de dolari văduvei unui fumător care a murit de cancer pulmonar.

VW nici nu vrea să-şi imaginze ce-ar însemna o despăgubire de doar 10 de milioane de dolari pentru un posesor de motor german disele VW măsluit. La scară largă s-ar traduce printr-o sumă de nivelul a 6.000 de miliarde de dolari, adică de două ori cât tot PIB-ul Germaniei.

În luna ianuarie, Departamentul de Justiţie al Statelor Unite a dat în judecată Volkswagen pentru nerespectarea legislaţiei americane şi a solicitat despăgubiri de până la 46 de miliarde de dolari. 
Citeşte mai multe despre:   dieselgate,   vw,   Volkswagen

 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de