x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Când va apărea taxa auto

0
Autor: Cătălin F. Vărzaru 08 Ian 2019 - 20:10
Când va apărea taxa auto Dan Marinescu/Intact Images Masini vechi aduse prentru a fi predate in cadrul programului de stimulare a reinoirii parcului auto national 2010, la sediul SC Rematholding din Bucuresti, marti, 4 mai 2010. INTACT IMAGES/Jurnalul National/Dan Marinescu


Noua taxă auto ar putea schimba radical parcul auto din România, în 2019. Dacă ministrul Mediului nu ştie data la care aceasta va deveni operabilă, iar Bugetul de stat încă nepublicat nu dezvăluie mărimea aceasteia, sigur e că o taxă va exista. Şi nu va fi de primă înmatriculare, ci de poluare, aplicabilă oricărei maşini care va avea un ITP valabil. Cei mai loviţi vor fi românii care s-au grăbit să-şi cumpere rable diesel în euforia eliminătrii taxei de mediu. „Trebuie să facem noi calcule în aşa fel încât să nu plângem după aceea de zeci de milioane de euro. Până la această oră, o formă care să fie agreată, fără niciun dubiu, care să nu aibă repercusiuni mari asupra noastră a tuturor nu s-a găsit. Deci, nu am găsit varianta optimă care să poată să confere, cumulate, toate plângerile şi să nu avem nicio problemă din punct de vedere juridic. În al doilea rând, ne dorim ca acea contribuţie sub deviza «Poluatorul plăteşte» să nu aibă o amprentă financiară importantă asupra noastră. Nu avem o variantă finală, pentru că avem un cumul de calcul care nu este gata. Când începem să lucrăm în sistemul matematic, apar şi alte variante şi constaţi că trebuie să reiei calculele de la capăt. Noi am crezut că putem finaliza o variantă până la finalul anului, dar nu am putut. Nu vă mai pot promite un orizont de timp, legat de acest subiect, vă spun sincer. O să mai dureze”, a declarat Grațiela Gavrilescu, renuanţânu-şi astfel poziţiile anterioare. Cert este că cei mai afectați vor fi românii care posedă o mașină sub standarul de poluare Euro3, mai ales dacă e și diesel.

 

Citeşte mai multe despre:   taxa auto

 

Serviciul de email marketing furnizat de