Opel ar putea deveni o companie care ar urma să producă exclusiv automobile electrice. Un articol publicat de revista germană Manager Magazin arată că actualul CEO al companiei germane, Karl-Thomas Neumann, lucrează de câteva luni la un plan pe termen lung al cărui scop este transformarea mărcii Opel într-un brand care să vândă din 2030 doar automobile electrice.
Planul lui Neumann lua în calcul intenția declarată a statului german de a interzice la vânzare mașinile cu combustie internă până în 2030 în condiţiile rămânerii Opel în portofoliul GM. S-ar putea spune că planului lui Neumann a fost dat peste cap de potenţiala fuziune, însă oficialii PSA au declarat că iau în calcul ca în cazul unei fuziuni, Opel să rămână marcă germană cu propria conducere şi propriul plan de dezvoltate. Opel se mişcă rapid în domeniul maşinilor electrice.
Noul Ampera-e livrat către 3.400 de clienți în Norvegia are o autonomie ideală de 520 de kilometri şi una reală, dedusă din testele din trafic, de 380 de kilometri. Ampera-e are un motor puternic de 201 cai putere și 360 de Nm.
Bateria de 60 kWh este montată pe podeaua mașinii şi se poate încărcara în 30 de minute la o stație cu puterea de 50 kWh pentru o autonomie de 150 de kilometri.