x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Cel mai puternic Focus

0
20 Feb 2019 - 20:50
Cel mai puternic Focus


Noul Ford Focus ST va avea sub capotă un EcoBoost de 2.3 litri de 280 de cai-putere și un cuplu de 420 de Nm. Cel mai puternic motor montat vreodată pe un Focus va fi capabil să accelereze până la sută în 6 secunde. Focus ST este disponibil cu o cutie de viteze manuală cu 6 trepte, care oferă o manevră cu 7% mai scurtă decât versiunea standard. Sincronizarea turației motorului cu treptele cutiei de viteze este preluată de la Mustang. Va exista și o cutie automată în 7 rapoarte, care va putea fi pilotată cu ajutorul padelelor de pe volan. ST oferă patru moduri de rulare: Slippery/Wet, Normal, Sport și Track - în cazul în care există echiparea Performance Pack. Cele patru moduri de rulare ajustează sistemele eLSD, CCD, EPAS, răspunsul pedalei de accelerație, rapoartele transmisiei automate, sistemul de control al stabilității, sistemul de intensificare electronică a sunetului motorului și setările sistemului de climatizare. Performance Pack monitorizează la fiecare două milisecunde starea suspensiei, a șasiului, a direcției și a pedalei de frână pentru a optimiza răspunsul amortizoarelor. Pentru fanii motorului diesel va exista o versiune de 2 litri și 190 de cai-putere. Instrumentarul de bord este inspirat din cel al lui Ford GT. Vor exista datele legate de presiunea turbinei, presiunea și temperatura uleiului afișate pe un ecran TFT cu diagonală de 4.2 inchi.

 

 

Citeşte mai multe despre:   Focus

 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de