Oficialii serviciului de ridesharing Yango sunt supărați că au fost primiți cu ostilitate în România pe baza convingerilor societății legate de apartenența la Rusia. Într-un drept la replică, Yango precizează că "este operat de Yandex.Taxi BV, companie cu sediul în UE, înregistrată în Olanda care pocesează și stochează datele utilizatorilor din UE strict conform reglementărilor, în special GDPR" și este o companie de tehnologie care nu are "convingeri politice, religioase, de gen, de rasă". Cu privire la accesarea aplicațiilor din telefon Yango precizează că "toate aplicațiile populare au nevoie de acces la anumite funcții din telefon pentru asigurarea funcționalității lor și a unei experiențe adecvate pentru utilizator. De exemplu, este nevoie de acces la GPS pentru a găsi cel mai potrivit punct de îmbarcare - exact unde ar trebui să trimită o mașină utilizatorului. Dar în cazul Yango acest lucru nu este obligatoriu. Dacă se refuză accesul permisiunii la datele despre locație, se poate introduce manual adresa punctului de îmbarcare la care se dorește să se comande o mașină. Același lucru este valabil și pentru alte permisiuni: dacă nu se dorește să se ofere o anumită permisiune (sau chiar nicio permisiune), se poate refuza accesul pur și simplu. Aplicația va continua să funcționeze și se vor putea plasa comenzi în mod obișnuit". Compania, care a fost lansată în România înainte ca Ordonanța ridesharing să devină operabilă, oferă momentan tarife promoționale sub cele practicate de concurența de la Uber sau Bolt, atât pentru clienți, cât și pentru șoferi.