x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Dacia, varianta pe baterii

0
Autor: Cătălin F. Vărzaru 30 Oct 2019 - 19:30
Dacia, varianta pe baterii 2019 - Renault CITY K-ZE


Dacia ar putea ajunge electrică printr-un artificiu de marketing. Aceasta este varianta lansată de jurnaliștii britanici de la autocar care scriu că SUV-ul electric K-ZE pe care Renault ar urma să-l lanseze și în Europa ar putea purta sigla uzinelor de la Mioveni încadrându-se astfel în segmentul automobilelor accesibile ca preț. Conceptul  K-ZE a fost prezentat la salonul de la Paris din 2018 în varianta unei autonomii de 250 de km, și asta în vechiul ciclu de măsurare NDEC. Bateria de capacitate redusă care stă la baza unei performanțe atât de modeste le-ar permite francezilor să obțină un preț accesibil în segmentul electricelor acolo unde acumulatorul valorează circa o treime din costul mașinii. K-ZE va fi comercializat în China de la sfârșitul acestui an la prețul de 8.729 de dolari, după subvenția aplicată de guvernul de la Beijing. Modelul chinezesc are o autonomie de 160 de km în ciclu WLTP, o viteză maximă de 105 km/h fiind propulsat de un motor electric de 33 kw. Încărcarea la o capacitate de 80% a bateriei de 26.8 kwh se face în 50 de minute de la o sursă de putere.


 

Serviciul de email marketing furnizat de