x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Mustang de două stele

0
01 Feb 2017 - 20:57
Mustang de două stele


Dacă cauţi prin arhiva EuroNCAP e greu de găsit, în ultimii ani, o performanţă negativă ca cea reuşită de noul Mustang la testele de siguranţă. Forţosul american a atins doar două stele, peformanţă egalată de colegul de trust Ranger în 2008, de un Renault Trafic prin 2009 şi de o Lancia Ypsilon acum câţiva ani.

Până şi primul Logan testat a reuşit să obţină cea de a treia stea. Americanii pun eşecul pe lipsa sistemului de frânare automată de urgență pe care au promis că-l vor implementa pe versiunile pe care le vor vinde în UE.

„Ford nu se aștepta ca EuroNCAP să testeze Mustang și a ales să nu introducă tehnologia de siguranță care este disponibilă pentru clienții americani", a precizat Michiel van Ratingen, secretarul general al EuroNCAP. Alte probleme la teste au fost legate de faptul că umflarea airbagurilor frontale nu a fost suficientă, iar șoferul și pasagerul au lovit cu capul structurile bordului.

Testul frontal complet a scos la iveală şi posibilitatea ca pasagerul de pe scaunul spate să alunece pe sub centura de siguranță și să sufere răni grave la nivelul genunchilor, femurului și a regiunii pelvisului.


 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de