x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Nio, lovitura chinezească

0
Autor: Tudorel Muşat 13 Ian 2021 - 19:00
Nio, lovitura chinezească


Nio ET7 este un sedan-pilot care ar urma să aibă o autonomie de până la 700 km. Mașina a primit un sistem de propulsie cu tracțiune integrală cu două motoare, cu o putere de vârf a sistemului de 480 kW și cuplu de 850 Nm. Nio folosește un magnet permanent în față și un motor cu inducție în spate, precum și electronice de putere SiC. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 3,9 secunde. ET7 are suspensie pneumatică inteligentă, încălzire, ventilație și masaj standard pe toate scaunele. Acesta vine cu un acoperiș din sticlă, grup de instrumente de 10,2" și afișaj central de 12,8", precum și 23 de difuzoare. La sfârșitul anului 2022 va exista o versiune de baterie de 150 kWh, care ar trebui să poată face mai mult de 1.000 km la o singurîncărcare.
 


 

Serviciul de email marketing furnizat de