Grupul Renault mizează pe noul Duster pentru a dezvolta vânzările în clasa low-cost. Potrivit unui amplu aricol publicat de cotidianul Les Echos în ediția din 29 decembrie, vânzările modelului DUSTER se ridică în 2017 la 350 de mii de unități, ceea ce reprezintă 9-10 la sută din numărul total de automobile vândute de grupul Renault.
Noul model Duster reprezintă principala lansare a grupului în 2018, mentionează sursa citată. El va fi disponibil din a doua săptâmână din ianuarie în Franța, Belgia, Germania, Italia, prețul de vânzare fiind de circa 12 000 de euro,la „intrare” și de 20 000 de euro cu toate opțiunile.
Primul Duster a fost lansat în 2010 și a făcut carieră deschizând calea modelelor low-cost și în gama suv. Oficiali ai grupului Renault declară pentru Les Echos că eficiența strategiei low-cost se bazează pe costul redus al manoperei orare- de 10 euro în Europa de Est și 3 euro în Maroc, față de 30 de euro/oră în Franța.
Modelele Duster, Logan, Sandero, Kwid reprezintă 37 la sută din numărul total de unități produse de Grupul Renault în lume.