x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Ucigașul lui Centodieci

0
Autor: Cătălin F. Vărzaru 02 Oct 2019 - 18:50
Ucigașul lui Centodieci


1.85 secunde până la 100 de km/h. Atât îi trebuie, teoretic, unui C_Two produs de firma croată Rimac pentru a atinge suta, adică e mai rapid cu peste o jumătate de secundă față de Bugati Centodieci care are 1.600 de cai putere, cu motor de 8 litri și costă 10 milioane de dolari. Rimac C_Two se bazează pe două motoare electrice care dezvoltă 1.914 cai putere la un cuplu fără rival de 2.300 Nm, aproape cât o locomotivă diesel-electrică folosită de CFR.  Sprintul până la 300 de km/h se face în cazul electricului în 11,2 secunde, cu aproape 2 secunde mai rapid în comparație cu bolidul de la Bugati. Și la capitolul viteză maximă, Rimac are șanse teoretică să doboare barierea celor 409 km/h atinsă de Centodieci pentru că C_Two promite 412 km/h. Hypercar-ul are o baterie cu capacitatea de 120 kWh care îi permite o autonomie de 650 de kilometri. Rimac va fi produs în 150 de exemplare pentru un preț de 1.7 milioane de euro, iar toate unitățile promise a fi livrate după 2020 au fost deja precomandate. Singura piedică pare a fi trecerea unor teste de siguranță în vederea omologării.


 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de