x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Volkwagen se apucă de vândut mașini second-hand

0
26 Oct 2017 - 13:21
Volkwagen se apucă de vândut mașini second-hand


Divizia de servicii financiare a grupului auto german Volkswagen a lansat o platformă online pentru a cuceri o cotă din piaţa vânzărilor de automobile second hand din Germania, în încercarea de a-şi atinge obiectivul vizând dublarea portofoliului de contracte de credit, leasing şi asigurări până la 30 de milioane de unităţi, până în 2025, informează Reuters. 

Volkswagen Financial Services a precizat joi că a pus la punct o platformă denumită HeyCar, unde pot fi listate automobile second hand, cu care va încerca să profite de potenţialul oferit de piaţa automobilelor second hand din Germania, piaţă unde aproximativ 95% din vânzările online se derulează prin intermediul platformelor mobile.de şi autoscout24.de. 

Lansată la începutul acestei luni, HeyCar are deja listate 50.000 de vehicule şi speră să tripleze această cifră până anul viitor. Pe termen mediu şi-a propus să ajungă până la 300.000 de listări, a declarat Christian Dahlheim directorul de vânzări de la Volkswagen Financial Services, citând faptul că pe platforma rivală mobile.de sunt listate aproximativ 1,2 milioane de vehicule. Dahlheim a subliniat că spre deosebire de platformele rivale, HeyCar nu va avea mesaje publicitare şi de asemenea va fi deschisă şi pentru dealerii de automobile non-VW. 

Unii analişti susţin că Volkswagen a decis să îşi extindă strategia de vânzări în domeniul automobilelor second hand pentru a contracara tendinţa de scădere a valorii reziduale a automobilelor diesel din Germania. Un raport din luna iunie elaborat de analiştii de la Schwacke arată o creştere a preferinţei pentru automobilele cu motoare pe benzină, în timp ce valoarea reziduală a vehiculelor diesel a scăzut sub cea a vehiculelor cu motoare pe benzină în acest an. 

Volkswagen Financial Services, care în 2016 a fost responsabilă pentru 14% din profitul operaţional de 14,6 miliarde de euro înregistrat de grupul Volkswagen, se ocupă de operaţiunile bancare şi de leasing ale grupului auto german. 

Graţie celor cinci mărci principale de autovehicule pentru pasageri, VW, Audi, Porsche, Skoda şi Seat, grupul Volkswagen este responsabil pentru aproximativ 40% din vânzările de automobile second hand de pe cea mai mare piaţă auto din Europa. AGERPRES


 

Serviciul de email marketing furnizat de