Scandalul legat de arestarea lui George Costin, secretar de stat pentru problemele revolutionarilor, i-a gasit pe slujbasii de la Adevarul arogandu-si meritul de a fi contribuit semnificativ la decapitarea unei mafii despre care abia daca au umplut o pagina de ziar. Se stie ca furtul se practica in presa romaneasca nu de ieri, de azi. Dar trebuie sa ai nevoie de mult tupeu, uneori confundat cu neputinta, sa pui laolalta niste litere care sa dea urmatorul titlu: "Revolutionarul din Guvern a ajuns dupa gratii. Campania Adevarul a decapitat mafia!".
Jurnalul National a scris despre magariile lui George Costin inca din august 2006, cand era implicat in scandalul cartierului ANL Henri Coanda, numarul articolelor care il priveau pe secretarul de stat fiind mai mult de o duzina. Dar si in ianuarie anul acesta Jurnalul National a prezentat protocolul incheiat intre George Costin si PDL, prin care partidul de guvernamant isi cumpara, pe fondul protestelor din Piata Universitatii, tacerea revolutionarilor condusi de el. Tot noi am aratat cum a incasat intre 100 si 300 de milioane de lei vechi, de la fiecare revolutionar caruia urma sa-i reprezinte, chipurile, interesele. Pentru ca acum, intr-un stil tipic galinaceu, Cartianu sa se laude cu ouale facute de altcineva.
Poate Cartianu, daca ar fi avut timp sa citeasca Dictionarul Explicativ al Limbii Romane si nu sa se intalneasca cu tigani burtosi pe langa fosta Primarie a Sectorului 1, ar fi deslusit definitia campaniei de presa: o mobilizare a opiniei publice prin articole publicate in presa, in favoarea sau impotriva unei situatii, unei cauze, unei persoane etc. Chiar si pentru novici in ale limbii romane, asta inseamna mai mult de un articol, o stire si un editorial aparute la gazeta.