x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Dan Negru: De 12 ani sunt în prime-time, dar întotdeauna am impresia că o iau de la început

Dan Negru: De 12 ani sunt în prime-time, dar întotdeauna am impresia că o iau de la început

22 Noi 2012   •   14:45
Dan Negru: De 12 ani sunt în prime-time, dar întotdeauna am impresia că o iau de la început
Te pui cu blondele? a condus ieri seară clasamentul de audienţă

Confruntare de excepţie miecurea aceasta în platoul “Te pui cu blondele?”! Adriana Bahmuţeanu şi Ozana Barabancea au făcut echipă împotriva armatei blondelor, acceptând nu numai provocarea unui concurs de cultură generală inedit, ci şi avalanşa de curiozităţi îndrăzneţe ale celor 50 de adversare. Şi ieri, telespectatorii au savurat o competiţie pe cinste la “Te pui cu blondele?”, emisiunea moderată de carismaticul Dan Negru impunându-se lider de piaţă la nivelul mai multor targeturi: all urban, 18 + urban şi naţional. Sute de mii de telespectatori i-au fost aproape şi de această dată prezentatorului tv şi pentru ei Dan Negru pregăteşte cu flerul unui om de televiziune experimentat un nou “meci”, bineînţeles unul din care va ieşi iar învingător.

“În televiziune e ca-n fotbal, nu contează deloc meciul pe care l-ai câştigat, e deja trecut. Tot ce contează e meciul următor, aşa că paşii următori sunt cei mai importanţi. De 12 ani sunt în prime-time-ul Antenei 1, sezon după sezon, dar întotdeauna am impresia că o iau de la inceput...” spune Dan Negru.

Ieri, “Te pui cu blondele?” s-a impus lider de piaţă, înregistrând în intervalul orar 20:29-22:30, la nivelul targetului all urban, o audienţă de 6,5 % şi o cotă de piaţă de 12,8 %, în vreme ce postul Pro TV a înregistrat un rating de 6 % şi o cotă de piaţă de 11,8 %.

Cei mai mulţi telespectatori din mediul urban au ales miercurea aceasta “Te pui cu blondele?” în detrimentului sitcom-ului cu Florin Călinescu “Tanti Florica” difuzat de Pro Tv, în slotul comun de difuzare “Te pui cu blondele?” conducând detaşat clasamentul de audienţă.

Emisiunea s-a situat pe primul loc în topul audienţelor şi la nivelul targetului 18+ urban, cu 6,6 % rating şi 12,7 procente share, pe locul secund clasându-se Pro Tv care a înregistrat 6,1 % rating şi 11,7 % cotă de piaţă. La nivel naţional, Antena 1 a condus clasamentul de audienţă cu “Te pui cu blondele?” înregistrând 6,9 procente rating şi 13,2% share în timp ce principalul său competitor, Pro Tv s-a clasat pe a treia poziţie cu 6,4% rating şi 12,2% cotă de piaţă.

În minutul de aur, 21:50, peste un milion de persoane din mediul urban urmăreau “Te pui cu blondele?”, vârful de audienţă atingând 11,4 % rating şi 22,5 % cotă de piaţă.

Aşa cum se întâmplă în fiecare săptămână la “Te pui cu blondele?”, cei de acasă au avut parte şi miercurea aceasta nu numai de o emisiune de cultură generală, ci şi de numeroase dezvăluiri de senzaţie din partea invitatelor ediţiei. Cum atât Ozana Barabancea cât şi Adriana Bahmuţeanu  au slăbit foarte mult în ultima perioadă, curiozităţile domnişoarelor legate de acest subiect s-au ţinut lanţ. Ce anume a cauzat îngrăşarea şi care a fost cea mai eficientă cură de slăbire la care au apelat, acestea sunt doar două dintre întrebările la care vedetele au fost provocate să răspundă. Nici curiozităţile legate de viaţa de familie nu au lipsit, Adriana fiind confruntată cu fel de fel de întrebări indiscrete cu privire la relaţia cu Silviu Prigoană. În premieră la “Te pui cu blondele?”, vedeta a dezvăluit detalii legate de divorţul anterior şi fabuloasa sumă de câteva milioane de euro la care a renunţat. Deşi nu au ieşit învingătoare din competiţie, blondele fiind cele care au plecat acasă cu premiul ediţei, cu siguranţă, atât Ozana cât şi Adriana s-au bucurat de tensiunea şi emoţiile unei confruntări pe cinste.

Alături de “Te pui cu blondele?”, mai multe programe ale postului s-au impus ieri lider de piaţă. Astfel, Antena 1 s-a situat pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor din mediul urban şi cu cele două ediţii “Mireasă pentru fiul meu”, “Acces Direct”, “Un show păcătos”, Observator 13 şi Observator 16.

De mai bine de 18 ani, Antena 1 este unul dintre cei mai importanţi competitori pe piaţa media din România, statut câştigat prin respectul pentru telespectatorii pe care i-a ţinut mereu aproape. Cu o echipă de oameni deosebiţi în spatele camerelor, cu vedete îndrăgite şi formate de succes, Antena 1 îşi menţine poziţia de lider în programe de divertisment, dând viaţă spectacolului şi oferind inspiraţie pentru milioane de telespectatori. Antena 1 face parte din cel mai important grup de media românesc, dezvoltat organic din resurse proprii, pentru care performanţa rămâne o valoare constantă.

×