Animăluţe de pluş, bijuterii, parfumuri, bomboane de ciocolată, flori sau spectacole şi cine romantice pentru îndrăgostiţi. Iubirea este cuvântul aflat azi pe buzele tuturor comercianţilor care speră în creşterea vânzărilor.
Animăluţe de pluş, bijuterii, parfumuri, bomboane de ciocolată, flori sau spectacole şi cine romantice pentru îndrăgostiţi. Iubirea este cuvântul aflat azi pe buzele tuturor comercianţilor care speră în creşterea vânzărilor.
Magazinele sunt pline de oferte speciale pentru îndrăgostiţi, iar cele mai multe hipermarketuri organizează azi evenimente speciale clienţii lor. “Am dedicat un catalog special de Sfântul Valentin. În magazine azi, clienţii pot participa la concursuri de declaraţii de dragoste, tombole cu premii ce constau în excursii pentru cupluri, certificate de căsătorie valabile o zi, fotografii gratuite în decor special, demonstraţii de dans sau concerte. Nu uităm însă nici Dragobetele, Valentine’s-ul românesc, la 24 februarie, când vom organiza o Caravană a iubirii, ce va trece prin toate magazinele Carrefour din Bucureşti, cu concerte şi voie bună”, a spus Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour România. Evenimente asemănătoare sunt organizate şi în alte magazine. “Anul acesta sărbătorim pentru prima dată Sf. Valentin la Ikea în România, aşa că dorim să fie o zi specială pentru toţi clienţii noştri, pe care îi aşteptăm cu multe surprize. Restaurantul pregăteşte meniuri speciale, care vor fi disponibile exclusiv în această zi. De asemenea, în magazin organizăm evenimente şi activităţi speciale, iar cei care ne vor vizita de Ziua îndrăgostiţilor vor pleca sigur cu câteva amintiri plăcute”, a declarat Mihaela Mureşan, Marketing Manager Ikea.
SPERANŢE. Comercianţii din pieţe au investit câteva zeci de milioane de lei vechi în marfă şi speră ca în urma vânzărilor să obţină ceva profit. “Se vând foarte bine jucăriile din pluş şi şiragurile de mărgele. Am cumpărat marfă de 10 milioane de lei vechi şi sper să câştig şi eu măcar trei milioane de lei, pe lângă sumele pe care le-am achitat la primărie şi la financiar pentru aprobare”, ne-a declarat o comerciantă din zona Gara de Nord. Marea parte a tinerilor cumpără produse din magazin, unde vânzările cresc simţitor faţă de o perioadă normală. “Vânzările vor fi cu 8%-10% mai mari decât cele de anul trecut, însă suma încasată este confidenţială”, a explicat Andreea Mihai. De asemenea, o creştere a cererii se înregistrează în această perioadă şi la florării. “De Ziua îndrăgostiţilor, cererea pentru flori este cu circa 40% mai mare faţă de o zi obişnuită. De regulă, clienţii sunt tineri şi cumpără trandafiri, zambile, frezii şi alte specii care se găsesc în această perioadă”, a explicat Florin Georgescu, directorul Asociaţiei Florarilor.
Produse căutate
Cele mai bine vândute produse au fost jucăriile de pluş, pachetele cadou, gadget-urile, lenjeria, bomboanele de ciocolată, plantele naturale şi şampania. În plus, tinerii s-au orientat şi către decoraţiuni. “În săptămâna premergătoare Zilei îndrăgostiţilor, clienţii au fost atraşi în special de produsele din categoria de accesorii şi decoraţiuni, care pot constitui cadoul perfect pentru persoana iubită: rame foto deosebite, tablouri tematice, perne în formă de inimă, lenjerii de pat în culori romantice şi din materiale fine, plante, lumânări parfumate şi alte decoraţiuni. De asemenea, cele mai căutate produse din bistroul din cadrul magazinului nostru sunt în această perioadă bomboanele de ciocolată şi jeleurile sub formă de inimioare, cidrul de mere, precum şi delicioasele prăjituri”, a declarat Mihaela Mureşan.
Cadoul perfect
“Obiectivul nostru este să oferim o experienţă de neuitat celor care ne vizitează magazinul în această perioadă. Dorim să-i ajutăm pe clienţii noştri să aleagă cadoul perfect pentru persoana iubită, oferindu-le inspiraţia de care au nevoie şi o gamă variată de produse, cu un design deosebit la preţuri mici“
Mihaela Mureşan, Marketing
Manager Ikea
elena.stan@jurnalul.ro