Grupul City Grill a încheiat anul 2019 cu o creştere de 13% a cifrei de afaceri, care a ajuns la 187 milioane de lei, faţă de 165 milioane lei în 2018.
Factorii care au determinat evoluţia pozitivă sunt creşterea cu 6% a comenzii medii, până la 106 lei, alături de investiţiile în optimizare şi îmbunătăţirea experienţei clienţilor, care au determinat un grad mai mare de fidelizare şi o frecvenţă mai mare a vizitelor.
În restaurantele Grupului City Grill mănâncă zilnic peste 11.000 clienţi, iar 25% dintre aceştia sunt clienţi recurenţi, care folosesc aplicaţia de fidelizare Out4Food. De altfel, numărul persoanelor înrolate în programul de fidelizare al Grupului City Grill în decembrie 2019 depăşeşte 135.000, în creştere cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2018.
City Grill a realizat în 2019 investiţii de peste 3,8 milioane euro, sumă direcţionată în proiecte de modernizare (reamenajarea Buongiorno Primăverii), consolidare a restaurantelor existente (Hanu' Berarilor Casa Oprea Soare), deschiderea de noi spaţii (restaurantul Becker Brau şi extinderea restaurantului Hanul lui Manuc), dar şi programe de educaţie (cursuri de barista, somelier, pizzer).
Pentru 2020, bugetul de investiţii depăşeşte 4 milioane de euro. Suma este alocată pentru extinderea reţelei cu 4-5 restaurante noi, dar şi pentru continuarea investiţiilor în consolidarea zonei şi a clădirii monument clasă A Hanu' Berarilor Casa Oprea Soare. Lucrările la restaurantul Hanu' Berarilor de la Naţiunile Unite au început în urmă cu 3 ani, iar valoarea totală a proiectului se apropie de 5 milioane de euro.
Planul de investiţii pentru 2020 include şi rebranding-ul şi reamenajarea restaurantelor cu specific italian Buongiorno, precum şi continuarea investiţiilor în educaţie şi perfecţionarea resurselor umane, desfăşurate prin Academia City Grill şi programele de învăţământ dual.
Pentru 2020, Grupul City Grill mizează pe o creştere de 12% a cifrei de afaceri, pe fondul extinderii cu noi restaurante, dar şi al interesului în creştere al clienţilor faţă de preparatele cu specific tradiţional românesc.
"Anul acesta ne-am propus să depăşim pragul de 200 milioane de lei şi avem bugetată o creştere de 12% faţă de 2019. Estimăm ca dinamica pozitivă va fi determinată de fidelizarea şi mai activă a clienţilor, dar şi atragerea de noi clienţi prin explorarea unor zone noi de meniu şi preparate, precum blatul napoletan la Buongiorno sau un număr record de 200 de etichete de vinuri româneşti la Pescăruş", a declarat Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.
Grupul City Grill are o echipă permanentă de 1.350 de persoane, iar în timpul verii numărul angajaţilor depăşeşte 1.500 de persoane.
Fondat în 2004, Grupul City Grill operează în prezent restaurante şi cafenele sub brandurile Hanu' Berarilor, City Grill şi City Cafe, Buongiorno, Caru' Cu Bere, Restaurant Hanu' lui Manuc, Pescăruş şi Becker Brau.