„Dorim să subliniem ca nu sunt afectate sistemele critice ale Grupului, iar eventualele disfunctionalitati aparute in interactiunea cu consumatorii nostri sunt efecte ale masurilor de protectie a infrastructurii interne. Aceste masuri sunt temporare si au rolul de a asigura securitatea intregului sistem.
În acest moment, toate protocoalele de raspuns specifice au fost deja activate conform procedurilor interne si reglementarilor in vigoare. Prioritatea noastra principala o reprezinta mentinerea continuitatii in distributia si furnizarea energiei electrice, precum si protejarea datelor personale gestionate si a celor operationale ale tuturor entitatilor din cadrul Grupului Electrica", precizează grupul.
Măsuri activate pentru protecția datelor și continuitatea serviciilor
Grupul a activat toate protocoalele interne și reglementările în vigoare pentru a menține continuitatea distribuției și furnizării de energie electrică. O prioritate majoră este protejarea datelor personale și operaționale gestionate de companie.
În contextul incidentului, consumatorii sunt sfătuiți să fie vigilenți și să evite oferirea de informații sensibile prin canale nesecurizate, mai ales în cazul mesajelor suspecte primite în numele Grupului Electrica.
Compania reiterează că măsurile de răspuns sunt temporare, iar specialiștii fac toate eforturile pentru soluționarea rapidă a situației și revenirea la normal.