Apple a devenit brandul cel mai valoros din lume, valoarea acestuia crescând cu 84%, până la 153 miliarde de dolari, aproape jumătate din capitalizarea de 320 miliarde de dolari, potrivit studiului BrandZ, realizat de Millward Brown.
Creşterea imensă de care se bucură gigantul american vine după succesul pe care compania îl are o dată cu lansarea tabletelor iPad şI iPad 2, precum şi cu telefoanele iPhone şi linia de computere Mac, care realizează creşteri de 20 de trimestre consecutiv.
Locul al doilea este deţinut de Google, care a fost lider 4 ani consecutiv. Valoarea brandului său este de 111,5 miliarde de dolari, în scădere cu 2%. Poziţia a treia este adjudecată de IBM, cu 100,9 miliarde de dolari.
Clasamentul primelor 10. (Compania Valoarea (miliarde $) Schimbarea faţă de 2010)
Apple 153 +84%
Google 111,5 -2%
IBM 100,9 +17%
McDonalds 81 +23%
Microsoft 78,2 +2%
Coca Cola 73,7 +8%
AT&T 69,9 necunoscut
Marlboro 67,5 +18%
China Mobile 57,3 +9%
General Electric 50,3 +12%