Valorificând potențialul extraordinar de business al unei astfel de platforme internaționale, care a reunit cca. 8.000 de cumpărători de top, cu o putere de cumpărare de peste 50 miliarde euro, Grupul Carmistin s-a prezentat la Paris cu o echipă de 50 de specialiști, care, timp de 5 zile, au avut programate peste 250 de întâlniri cu parteneri și potențiali parteneri de afaceri, reprezentanți ai unora dintre marile nume ale industriei la nivel mondial. Întâlnirile au vizat discuții referitoare atât la piața de desfacere, cât și la partea de dezvoltare pentru următoarele proiecte ale Carmistin.
Justin Paraschiv, fondator și președinte Carmistin: Grupul nostru de companii targetează piața europeană de retail, obiectiv pentru care am și realizat investiții recente de peste 200 milioane euro, iar prezența la un târg de o asemenea anvergură, precum SIAL Paris, este parte din strategia noastră de a deveni și de a rămâne o prezență vizibilă, relevantă și constantă în regiune. Mizăm pe o expansiune care ne va consolida poziția la nivel european și care va reflecta permanent angajamentul nostru față de principiile dezvoltării durabile, cu grijă față de oameni, resurse și mediu.
În armonie cu sloganul ediției din acest an al SIAL, Inspire Food Business, Carmistin s-a prezentat la Paris cu un stand unic, inovator, care a marcat totodată și noua sa identitate vizuală, Carmistin the Food Company, identitate ce reflectă evoluția business-ului după 20 de ani și maniera în care s-a adaptat permanent într-o industrie cu un potențial infinit dar și cu provocări pe măsură.
Grupul Carmistin a fost prezent cu portofoliul de produse La Provincia și la standul României organizat în cadrul SIAL 2024.