Ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, a dat ordin să se demareze o anchetă pentru stabilirea cauzelor ce au dus la producerea incidentului aviatic de pe aeroportul din Istanbul în care o aeronavă a companiei Tarom a ieşit de pe pistă.
Ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, a dat ordin să se demareze o anchetă pentru stabilirea cauzelor ce au dus la producerea incidentului aviatic de pe aeroportul din Istanbul în care o aeronavă a companiei Tarom a ieşit de pe pistă.
Avionul era pilotat de Florea Geică, şeful Autorităţii Aeronautice Civile Române, devenit celebru pentru pensia uriaşă de 30.000 de lei/lună.
"Nu există nici un conflict de interese, deoarece nici o lege nu-i interzice acestuia să fie şeful Autorităţii Aeronautice şi, în acelaşi timp, să piloteze. Tarom nu are suficienţi piloţi, motiv pentru care apelează la piloţii pensionari", a explicat Orban. În sprijinul celor spuse de Orban a venit şi secretarul de stat, Antonel Tănase. "Legislaţia nu îi interzice managerului AACR să piloteze avioane, pentru că acesta trebuie să îşi păstreze licenţa de zbor", a spus Antonel Tănase, secretar de stat în cadrul MT.
NEREGULI
În timp ce oficialii de la MT spun că Florea Geică avea voie să piloteze, alţii susţin contrariul. "Nu are cine să-l oprească pe Florea Geică, deoarece el este şeful de la AACR. Cu alte cuvinte, şi-a dat voie singur să piloteze avionul şi se şi anchetează singur. Aşa cum este şi propriul său consilier. Persoanele care ar fi putut să-i interzică lui Geică să piloteze sunt: Cătălin Radu, directorul Direcţiei Generale a Aviaţiei Civile, ministrul Transporturilor – Ludovic Orban etc., însă nimeni nu a făcut-o", ne-a explicat Sorin Paul Stoicescu, fostul director al AACR.
Citește pe Antena3.ro