PESTĂ. Autoritatea Naţională Sanitar Veterinară (ANSVSA) a inceput ieri ancheta epidemiologică şi administrativă privind apariţia focarelor de pestă de la fermele Smithfield din judeţul Timiş, la o lună după confirmarea bolii. Termenul de finalizare este o săptămănă. Preşedintele ANSVSA, Radu Roatiş, a explicat că verificările nu puteau incepe mai devreme, pentru că trebuia finalizată incinerarea celor peste 50.000 de porci din cele trei ferme afectate.
ŞEF NOU LA CONCURENŢĂ. Noul preşedinte al Consiliului Concurenţei este Gheorghe Oprescu, potrivit unui act publicat vineri in Monitorul Oficial. Acesta a fost numit in locul lui Mihai Berinde, care a demisionat in martie, şi va deţine funcţia de preşedinte pănă la 2 martie 2009. Gheorghe Oprescu este profesor universitar la catedra de Economie a Universităţii Politehnice din Bucureşti. In perioada 1996-2001, Oprescu a fost vicepreşedinte şi a făcut parte din primul plen al Consiliului Concurenţei. Instituţia a fost condusă, cu titlu interimar, de vicepreşedintele Alexe Gavrilă.
LICITAŢIE. Ministerul Dezvoltării a lansat licitaţia deschisă pentru proiectul de reabilitare şi modernizare a reţelei de drumuri judeţene, străzi urbane, inclusiv construcţia sau reabilitarea şoselelor de centură, valoarea estimată a lucrărilor fiind de peste 876,7 milioane de euro, a anunţat luni instituţia. Proiectul se va derula prin Programul Operaţional Regional, o parte din fonduri, 758,35 milioane de euro, urmănd să fie asigurată din Fondul European pentru Dezvoltare Regională, iar 118,35 de milioane de euro - din surse publice.
RELOCARE. Compania de asigurare Ardaf şi-a mutat sediul central de la Cluj la Bucureşti şi a lansat o campanie integrată de repoziţionare sub sloganul "Pentru zile senine". Mesajul campaniei Ardaf şi noile valori asociate mărcii vor fi difuzate pe principalele staţii naţionale, insoţite de o campanie de presă şi publicitate outdoor şi se adresează deopotrivă publicului larg şi comunităţii de business. Repoziţionarea şi relansarea Ardaf sunt susţinute de o poveste cu patru episoade (patru spoturi tv), dar şi de relansarea site-ului oficial al companiei, intr-o formulă complet schimbată, de natură să susţină noua identitate corporativă.
Citește pe Antena3.ro