x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Obiceiurile tinerilor în perioada stării de urgență

Obiceiurile tinerilor în perioada stării de urgență

02 Sep 2020   •   15:25
Obiceiurile tinerilor în perioada stării de urgență

În perioada stării de urgență, tinerii din generația Z au renunțat la distracție, și-au făcut cumpărăturile online și au devenit mai conștiincioși cu gestionarea banilor, arată studiul Insights PulzeZ. 

Din punct de vedere psihologic, creșterea consumului de produse, precum dulciuri și snacksuri, sau jocuri a fost o justificată în condiții de restricții externe, aceasta fiind considerată o soluție pentru reducerea nivelului de stres.

Peste 40% dintre respondenți au renunțat la achiziția de pachete de călătorii, echipamente sportive, produse IT&C și gadget-uri, dar și la mâncarea comandată de pe platformele de delivery, îndreptându-se către produse sanitare și de igienă personală, reflectând interesul și grija pe care au avut-o pentru sănătate și siguranță.

Între 20% - 30% dintre tineri au renunțat la Netflix, jocuri online, dar și la cărți, audibooks sau cursuri online.

46% dintre participanții la studiu au spus că pentru ei contează proveniența locală a ingredientelor, produsele Made in Romania.

Perspectiva de cetățean global și grija față de planetă este reflectată prin interesul a 68% dintre tineri față de produsele eco-friendly. 

Atitudinea lor față de bani este echilibrată, 50% vor să fie mai atenți la cheltuieli și să economisească mai mult, 30% vor să cumpere online și în perioada următoare și tot 30% ar dori să facă demersuri pentru a câștiga mai mult.

Studiul Insights PluseZ a fost realizat pe un eșantion reprezentativ de 1.115 tineri, cu vârste între 16-24 de ani. 

 

 

 

 

 

 

 

×