x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Olimpiada responsabilităţii sociale, lansată de Săptămâna Financiară, Fin.ro şi The Group

Olimpiada responsabilităţii sociale, lansată de Săptămâna Financiară, Fin.ro şi The Group

12 Apr 2011   •   18:30

Componenta socială, mai ales ales acum pe timp de criză, devine un element tot mai important în politicile de CSR (Corporate Social Responsability) ale companiilor. Concret, CSR este o concepţie referitoare la contribuţia pe care trebuie să o aibă companiile la dezvoltarea societăţii moderne. De aceea, Săptămâna Financiară, Fin.ro şi The Group au prezentat ieri campania "Responsabil cu societatea”, care va fi lansată pe data de 2 mai. Adoptarea principiilor de CSR de către companii serveşte obiectivelor de dezvoltare durabilă.

În acest sens, statele şi instituţiile internaţionale au elaborat o serie de standarde agreate de Naţiunile Unite, Uniunea Europeană şi Organizaţia pentru Cooperare şi Dezvoltare Economică. Campania va încuraja companiile, prin intermediul Săptămânii Financiare şi a Fin.ro, să participe la un competiţie de responsabilizare socială.

"De obicei, oamenii privesc activ politica de responsabilitate socială a campaniilor, dar mai ales din punctul de vedere al ajutorului material. Noi, prin acestă campanie vrem să mergem şi mai departe la fel ca în ţările civilizate chiar dacă suntem pionieri pe acest drum. Pe noi ne interesează în primul rând conduita în afaceri dar şi politicile de angajare în companii. Pot să vă mai spun că acestă campanie este prima de acest fel din România.”, a declarat la conferinţa de lansare a programului "Responsabil cu societatea”, Gabriela Vrânceanu Firea, director general Fin.ro şi Săptămâna Financiară.

"Timp de 12 săptămâni vom avea o rubrică permanentă în Săptămâna Financiară în care vom prezenta săptămânal un proiect, iar în final vom vedea care este cel mai de succes proiect. Toate proiectele vor fi postate pe site-ul Fin.ro, unde publicul le va vota. În plus, vor fi mediatizate prin reportaje la TV campaniile cele mai valoroase. Ce vreau să subliniez este că nu suntem la un concurs, iar premiul va fi dat de public.

La campania "Responsabil cu societatea” este ca la Olimpiadă: nu este important să câştigi, ci important e să participi”, a precizat Radu Preda, director editorial la Săptămâna Financiară.

×
Subiecte în articol: mass media