x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie PRODUS DE LUX /Ceas de criză

PRODUS DE LUX /Ceas de criză

de Diana Grădinaru    |    19 Feb 2009   •   00:00
PRODUS DE LUX /Ceas de criză

În timp ce corporaţiile gigant din toată lumea se confruntă cu probleme de lichidităţi, compania Romain Jerome din Elveţia lansează ceasul de criză în ediţie limitată, Crisis Tourbillon sau "vârtejul crizei" în traducere liberă.



Ceasul de criză valorează aproape 145.000 euro, potrivit reprezentanţilor companiei, şi este în ediţie unicat. Un concept de marketing îndrăzneţ sau o simplă sfidare din partea celor care trăiesc în lumea luxului, modelul Crisis Tourbillon are înscripţionate pe cadran simbolurile dolar, euro, liră sterlină care fac referire la criza economică cu care lumea se confruntă azi, dar şi o ideogramă chinezească cu mesaj special pentru condiţiile economice dificile: Wei Ji, unde "wei" înseamnă "pericol" şi "ji" "oportunitate". În faţa pericolului financiar care face turul planetei de foarte multe luni, Romain Jerome, o companie cu doar zece angajaţi specialişti în arta orologică, alege o atitudine diametral opusă. "Noi nu facem produse de lux, ci creăm luxul. Materialitatea crizei nu afectează mediul în care ne desfăşurăm activitatea şi nici valorile pe care ni le-am creat", declara Yvan Arpa, directorul general al Romain Jerome.

×
Subiecte în articol: economic