x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

SEO și servicii de marketing online în contextul Covid-19

0
15 Sep 2020 - 07:00
SEO și servicii de marketing online în contextul Covid-19


În timpul pandemiei de COVID-19, aproximativ 50% din bugetele de marketing ale companiilor au fost redirecționate către rețelele de socializare și optimizarea dispozitivele mobile, conform studiului Deloitte Chief Marketing Officer (CMO) Survey. Pentru rezultate vizibile și pe termen lung însă, specialiștii afirmă că procesul de optimizare a site-urilor (SEO) trebuie să rămână o prioritate pentru business-urile online, căci Google nu încetează să funcționeze din cauza pandemiei.

Prin stoparea campaniilor de SEO, nu rămâneți doar în urma concurenței, ci vă pierdeți și clienții existenți. În situația în care pierdeți 20% din clienții existenți, 80% din viitorul afacerii este compromis, conform https://miromind.com/blog/why-you-should-continue-seo-during-the-coronavirus-pandemic.

Ceea ce înseamnă mai exact că, da, pe termen scurt, stoparea campaniilor de SEO poate reduce cheltuielile, însă odată ce coronavirusul va dispărea, pierderea va fi și mai mare, căci vor fi practic anulate investițiile făcute inițial și va trebui să reluați procesul de la zero.

 

SEO, indiferent de business

 În pandemia de COVID-19, principala preocupare a oamenilor este reprezentată de supraviețuire. Acesta este motivul pentru care afacerile online, în special cele bazate pe comercializarea produselor și serviciilor necesare supraviețuirii, cum ar fi produsele alimentare, medicamentele, telemedicina și - așa cum am aflat din această perioadă - hârtia igienică au înregistrat creșteri colosale atât în ceea ce privește vânzările, cât și traficul.

Menținerea acestei poziții atât pentru clienții existenți, cât și pentru potențialii clienți este extrem de importantă. Același principiu este valabil însă pentru toate business-urile, indiferent de specificul lor. În ciuda schimbărilor pe care COVID-19 le determină, oamenii se vor reinventa, iar interesul pentru anumite servicii sau produse pe care nu le-au încercat până în prezent va crește.

“Pentru multe companii, viitorul este incert, mai ales că se discută din ce în mai des despre recesiune. De aceea, este important să investim într-o strategie de marketing pe termen lung, care să permită supraviețuirea business-urilor și după pandemie. SEO este o strategie pe termen lung. Rezultatele obținute ca urmare a campaniilor de SEO apar după cel puțin 3 luni. Ceea ce faceți astăzi va aduce roade în viitor. Odată ce răspândirea virusului se va opri, este important să vă regasiți în cele 3,5 miliarde de căutări din Google care se efectuează zilnic”, explica Christian Lupașcu, fondatorul agenției de marketing online  r2.ro.

 

Motive pentru a investi în SEO în timpul pandemiei

Orice potențial client simte impactul COVID-19, iar companiile care sunt capabile să creeze conținut relevant pentru experiențele clienților vor fi favorizate în căutări. De aceea, business-urile trebuie să se raporteze la perspectiva clienților și să se asigure că interacțiunea acestora cu produsul sau serviciul oferit să fie disponibilă și vizibilă online.

În plus, acum este cel mai bun moment pentru a folosi SEO pentru consolidarea brandului, ținând cont că acest aspect poate fi ignorat de concurență. Cu mai puțină concurență, există mai multe oportunități!

 

Rămâneți o autoritate în domeniu!

Clienții existenți și cei potențiali nu au plecat nicăieri. Într-adevăr, situația economică le-ar fi putut influenta posibilitățile de cumpărare. Cu toate acestea, majoritatea sunt încă dispuși să beneficieze de serviciile cu care s-au obișnuit. Instrumentele analitice SEO pot arăta cât de repede scade interesul pentru produsul sau serviciul unui companii, iar aceasta își poate regândi strategia.


 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Industria, motorul economiei românești

Industria, motorul economiei românești
Industria reprezintă în România 24,1% din valoarea adăugată, țara noastră fiind printre statele UE unde această ramură a economiei este cea mai dezvoltată.  În funcție de producția generată,...

Patru din cinci case nu au asigurare la cutremur

Patru din cinci case nu au asigurare la cutremur
Din cele 9 milioane de locuințe existente în fondul locativ național, mai puțin de două milioane au asigurare împotriva dezastrelor naturale (cutremur, inundații, alunecări de teren), ceea ce înseamnă că...

Deși mai scumpe, creditele în lei atrag românii

Deși mai scumpe, creditele în lei atrag românii
Creditele în lei, care au dobândă mai mare, au crescut, iar cele în valută au scăzut,pe fondul deprecierii monedei naționale, în cele șase luni scurse de la introducerea actului normativ care permite amânarea...

Inițiativa celor Trei Mări va pompa bani grei în România

Inițiativa celor Trei Mări va pompa bani grei în România
Reprezentanții la vârf ai mediului de afaceri din țările membre ale Inițiativei celor Trei Mări (I3M), printre care și România, reuniți zilele acestea la Tallinn, în Estonia, au pe masa negocierilor crearea...

Majorarea pensiilor și alocațiilor, impact de 13 mld. lei în prima lună

Majorarea pensiilor și alocațiilor, impact de 13 mld. lei în prima lună
Cheltuielile bugetare cu asistența socială (din care pensiile și alocațiile copiilor reprezintă peste 80%) au urcat cu 12,9 miliarde de lei în septembrie - prima lună în care fuseseră majorate - față de...

70 mld. lei, activele Pilonului II de pensii

70 mld. lei, activele Pilonului II de pensii
La mijlocul lunii octombrie, titlurile de stat reprezentau 67,2% din plasamentele realizate de cele şapte fonduri de pensii private autorizate pentru Pilonul II. Per total, valoarea activului net era de 70,031 miliarde...

Obiceiuri schimbate de pandemie. Oamenii preferă să circule în propriile mașini

Obiceiuri schimbate de pandemie. Oamenii preferă să circule în propriile mașini
Măsurile de protecție pentru limitarea răspândirii pandemiei de coronavirus i-a determinat pe mulți oameni să folosească autoturismul ori să apeleze la firmele de taximetrie în defavoarea transportului...

Sute de mii de români spun adio contoarelor clasice și primesc unele inteligente pentru a-și eficientiza consumul de energie electrică

Sute de mii de români spun adio contoarelor clasice și primesc unele inteligente pentru a-și eficientiza consumul de energie electrică
Galerie Foto Contorul inteligent pune stăpânire pe tot mai multe gospodării din țară. Numai anul acesta, companiile românești de distribuție ale grupului Enel, lider mondial și pionier în tehnologia contoarelor...

O mare companie de asigurări iese de pe piața din România

O mare companie de asigurări iese de pe piața din România
Compania de asigurări Aegon își vinde afacerile din Europa de Est, printre care și România. Firma olandeză vrea să-și diminueze pierderile înregistrate din cauza crizei provocate de pandemia de...

Școală pentru experți în vinuri

Școală pentru experți în vinuri
Galerie Foto După 20 de ani de carieră în domeniul viniviticol, unul dintre cei mai buni degustători din România a pus și bazele unei școli pentru viitorii specialiști. România este una dintre țările cu maxim potențial pe...

Ministerul de Finanţe a împrumutat luni 415 mil.lei de la bănci

Ministerul de Finanţe a împrumutat luni 415 mil.lei de la bănci
Ministerul de Finanţe a redeschis o emisiune de titluri de stat scadentă în 2030 şi a împrumutat luni 415,5 milioane lei, peste nivelul programat de 300 milioane lei, la o dobândă anuală de 3,56%. La...

Curs valutar 26 octombrie 2020. Ce se întâmplă azi cu euro

Curs valutar 26 octombrie 2020. Ce se întâmplă azi cu euro
Banca Națională a României a anunțat o nouă valoare pentru moneda europeană.Potrivit datelor publicate de BNR, în prima zi a acestei săptămâni, euro a scăzut astăzi cu 0.03%, ajungând la...

Piața imobiliară pe val. Cererea de locuințe a crescut fulminant în acest an

Piața imobiliară pe val. Cererea de locuințe a crescut fulminant în acest an
Cererea de locuințe a crescut cu 54,3% în trimestrul al treilea din 2020, comparativ cu perioada similară de anul trecut, arată o analiză RE/MAX România. Cele mai solicitate sunt apartamentele mari, cu terase și...

Se așteaptă publicarea OUG pentru eșalonarea datoriilor restante și suspendarea executărilor silite

Se așteaptă publicarea OUG pentru eșalonarea datoriilor restante și suspendarea executărilor silite
OUG pentru prorogarea termenului de eşalonare a datoriilor restante de la declanşarea stării de urgenţă şi continuarea suspendării executărilor silite va fi publicată în Monitorul Oficial în...

Lucian Bode anunță data de finalizare a Centurii Capitalei

Lucian Bode anunță data de finalizare a Centurii Capitalei
Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, este de părere că Centura Bucureștiului va fi inaugurată până în 2023. "Inelul de Centură al Capitalei are 102 km, cu cele două sectoare. Sectorul de sud, cu...
Serviciul de email marketing furnizat de