x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Strategie - Brand-urile, promovate in UE

Strategie - Brand-urile, promovate in UE

de Daniela Ivan    |    14 Iun 2006   •   00:00
Strategie - Brand-urile, promovate in UE

Brand-urile romanesti sunt finantate cu bani de la bugetul de stat, prin Departamentul de Comert din Ministerul Economiei si Comertului, pentru a reusi sa se impuna pe piata europeana. "Sustinem atat brand-urile de firma, cat si pe cele sectoriale. Sectorul IT si cel al vinului si viei sunt avansate in procesul de brand-ing, in timp ce turismul nu a putut fi selectionat, deoarece a reactionat prea tarziu", a declarat Costin Lianu, director in Departamentul Comert din Ministerul Economiei. Departamentul de Comert are fonduri de 100.000 de euro de la buget pentru implementarea unui program care presupune promovarea brand-urilor.

"Cred ca este nevoie de un minister al Comertului, care sa se ocupe de comert si tu-rism", a declarat ministrul delegat pentru Comert, Iuliu Winkler (foto). (Daniela Ivan)

×
Subiecte în articol: economic