Uniqa Asigurări va furniza gratuit, clienţilor care încheie o poliţă de asigurare sau o reînnoiesc pe cea existentă, un serviciu de avertizare prin sms sau email privind apariţia unor fenomene meteo extreme, vizând iniţial 150.000-160.000 de clienţi care vor încheia asigurări RCA în campania de iarnă, a declarat astazi compania.
Pentru a primi avertizarea meteo, clienţii trebuie să furnizeze asigurătorului numărul de telefon mobil şi/sau adresa de e-mail, precum şi codul poştal al adresei de domiciliu. Avertizările sunt realizate în funcţie de domiciliul clientului, pe baza codului poştal.Serviciul de avertizare meteo a fost lansat în parteneriat cu Ubimet, furnizor de servicii meteorologice în Europa Centrală şi de Est. Uniqa va despăgubi clienţii pentru daunele produse de fenomenele meteo, indiferent dacă aceştia îşi iau sau nu măsuri de precauţie, în urma primirii mesajului de alertă.
"Ţinta noastră pentru RCA este de 150.000-160.000 de contracte pe care le vom încheia, deci 150.000-160.000 de clienţi pentru acest sistem de avertizare, pe care îl vom transmite din luna ianuarie şi până la sfârşitul anului 2010, când se încheie poliţa", a declarat Alfred Vlcek, vicepreşedintele directoratului Uniqa Asigurări. În campania 2007-2008, Uniqa a încheiat 130.000 de poliţe pe segmentul RCA.
Uniqa mai furnizează acest serviciu în Austria, Ungaria şi Cehia, urmând să îl implementeze treptat în fiecare ţară unde activează.
Vicepreşedintele companiei nu a dat informaţii despre valoarea investiţiei pe care o presupune implementarea acestui produs.