x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie UPDATE Poșta Română lansează Ghișeul poștal digital. La ce valoare se ridică investiția

UPDATE Poșta Română lansează Ghișeul poștal digital. La ce valoare se ridică investiția

06 Iun 2022   •   15:02
UPDATE Poșta Română lansează Ghișeul poștal digital. La ce valoare se ridică investiția

Poșta Română lansează Ghișeul poștal digital în regim self-service.

Compania  a investit 120.000 de lei în operaţionalizarea Ghişeului poştal digital. Acesta a fost inaugurat luni în cadrul Oficiului 63 din Bucureşti. În perioada următoare se vor amplasa 76 de puncte  la nivel național. 

"Diferenţa între o cutie poştală standard şi aceasta este că pot fi măsurate coletele atât ca greutate, cât şi volumetrie, iar plata se poate face şi cu cardul. Există şi servicii pentru persoane juridice, îşi pot tipări factura chiar aici. Avem un plan de a instala astfel de echipamente, la nivel naţional, în 70 de locaţii, în următorul an, dar în acelaşi timp vrem să cumpărăm şi 3.000 de cutii poştale standard, pe care le vom instala peste tot în ţară, atât în interiorul oficiilor, cât şi în exterior. Aici a fost o investiţie de 120.000 de lei, în care este inclusă nu doar cutia poştală, ci şi amenajarea spaţiului. Costurile pentru cele 70 de cutii poştale digitale includ şi amenajarea locaţiilor. Ca orice produs, şi cutiile poştale digitale necesită o pregătire a clientului. De data aceasta, Poşta Română a lăsat partenerii privaţi să pregătească piaţa pentru genul acesta de produs şi acum am intrat pe piaţă. Este un trend global în care absolut toate companiile de curierat investesc. Prin aceste investiţii reuşim să creştem productivitatea angajaţilor şi inevitabil să mărim şi salariile. În niciun caz nu se pune problema ca genul acesta de modernizare să aibă un trend negativ în companie", a spus directorul general al operatorului poştal naţional, Valentin Ştefan.

Acesta este dezvoltat în România şi reprezintă o soluţie unică pentru serviciile poştale.

"Terminalul de servicii poştale reprezintă, în acest moment, o soluţie unică de procesare, în regim self-service, pentru operaţiuni complete de prezentare şi distribuire de colete şi corespondenţă poştală, cu sau fără ramburs, trimiteri de recomandate, trimiteri cu confirmare de primire, precum şi plăţi de taxe, facturi de utilităţi, rate bancare, etc. Soluţia automatizată propusă de Poşta Română vine în premieră, pentru piaţa de coletărie, cu o variantă de cântărire şi validare volumetrică a coletelor pentru modulul de preluare de corespondenţă poştală şi, de asemenea, cu imprimantă pentru etichetele autocolante AWB, imprimantă pentru chitanţe, reciclator de bancnote, modul de plată cu card bancar, precum şi cu ecran tactil pentru o interacţiune intuitivă cu utilizatorul. Clienţii Poştei Române vor avea posibilitatea să acceseze Ghişeul poştal digital în regim self-service 24/7",transmite Poşta Română.

La evenimentul de lansare participă Ministrul Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Sebastian Burduja.

×
Subiecte în articol: poşta romănă ghiseu postal digital