Pandemia de COVID-19 a simplificat procedura de înființare a firmelor. Pe perioada cât a fost decretată starea de urgență, activitatea de lucru cu publicul a Oficiului Național al Registrului Comerțului și a oficiilor registrelor comerțului de pe lângă tribunale s-a desfășurat cu precădere prin mijloace electronice și/sau prin corespondență, conform art. 67 din Decretul Președintelui României nr. 240/2020 privind prelungirea stării de urgenţă pe teritoriul României, dar și a decretelor anterioare.
Concomitent cu această măsură au fost suspendate și dispozițiile legale prin care era instituită forma autentică pentru anumite acte, cum este, de exemplu, declarația pe proprie de îndeplinire a condițiilor pentru a deține calitatea de asociat
Comunicat de presă furnizat și asumat de MARA CRISTIAN CABINET DE AVOCAT
Citește comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=17308
(sursa: Mediafax)