Nevoia de a petrece mai mult timp la birou și mai puțin în stilul de muncă „work from home”
Fiind o categorie de oameni dornici de socializare, tinerii din Generația Z nu se abat de la această caracteristică nici atunci când vine vorba despre cariera lor. Conform unui studiu realizat pe un eșantion de 1208 respondenți, de Genesis Property, companie fondată de antreprenorul Liviu Tudor, 57% din tinerii Generației Z consideră că timpul petrecut cu echipa este principalul motiv pentru care merită să lucrezi de la birou. Această interacțiune este un element important pentru dezvoltarea și evoluția în cariera lor.
Încredere, transparență și oportunități de creștere: 3 așteptări de muncă ale generației Z
Acești tineri în pragul vârstei de 20 de ani au destul de multă claritate asupra obiectivelor de carieră. Deși adesea pot părea visători și idealiști, iată că focusul lor este unul cât se poate de bine conturat, cel puțin din punct de vedere profesional.
Conform studiilor realizate, Generația Z are așteptări clare de la un loc de muncă. Privind lucrurile în profunzime și în perspectivă, aceștia caută companii unde să aibă parte de încredere, transparență și oportunități de avansare în carieră.
Flexibilitatea cu privire la forma de muncă este importantă
Obișnuiți să privească lucrurile în ansamblu, tinerii generației Z au nevoie de un loc de muncă în care viața personală și cea profesională să coexiste într-un mod armonios. Aproape 70% din persoanele care au participat la studiul menționat anterior au răspuns că, pentru o mai mare productivitate, au nevoie să petreacă minimum 3 zile pe săptămână la birou. Modul de lucru hibrid și programul flexibil sunt, poate, cele mai potrivite acestei generații.
Preferă companiile care țin pasul cu noile tehnologii
Privind mereu spre viitor, tinerii acestei generații prețuiesc autenticitatea, diversitatea și inovația tehnologică. Născuți într-o lume care era deja bine conectată la mediul online și tehnologie, este de înțeles aprecierea lor pentru companiile concentrate pe noua tehnologie. Fiind puternic ancorați în mediul online, considerați a fi chiar dependenți de internet, acești tineri sunt mereu la curent cu trendul tehnologiei.
Astfel, vor căuta să lucreze pentru companii ce acordă o mare atenție mediului online, tehnologiei de înaltă performanță, cu o politică socială și de mediu foarte bine pusă la punct.
Potrivit Forumului Economic Mondial, până în 2025, generația Z va reprezenta o treime din forța de muncă. Astfel că înțelegerea mentalității acestor tineri este esențială pentru recrutorii din toată lumea care vor dezvolta împreună viitoarea forță de muncă.
Sursa foto: Shutterstock