Noua identitate Ciserom: Pofta buna la o zi colorata! Ciserom, unul dintre cei mai mari producatori de sosete din Romania, anunta incheierea procesului de rebranding.
La marcarea celor 85 de ani de experienta in piata, Ciserom imbraca o identitate vizuala noua dezvoltata impreuna cu agentia de branding si design Seed Consultants. Noul brand Ciserom, jucaus, inedit, spectaculos a fost prezentat in premiera in cadrul evenimentului de lansare care a avut loc vineri, 14 septembrie 2012, in Sebes.
Nucleul noii identitati vizuale il reprezinta ghemul de fire colorate, intr-o linie grafica stilizata, cu o cromatica vivace si apetisanta. Acesta reprezinta sursa principala pentru o zi vesela, care porneste de dimineata intr-un ritm bun, din momentul incaltarii sosetelor Ciserom. Pilonii brandului sunt valori precum traditie si indemanare ca expresie a experientei acumulate in 85 de ani de existenta, competitivitate si culoare, reprezentand evolutia si energia brandului. Prospetimea noii imagini a companiei din Sebes poate fi sintetizata in sloganul “Pofta buna la o zi colorata!'.
Evenimentul de lansare a prezentat partenerilor de afaceri viziunea Ciserom si intentiile viitoare in ceea ce priveste strategia de vanzari. Manifestarea a fost construita in jurul pozitionarii brandului “Sosetele care iti coloreaza ziua' oferind participantilor ocazia sa admire doua simulari creative ale simbolului Ciserom: ghemul imens din fire colorate si varianta acestuia construita din sosete. “Ceea ce am dezvoltat impreuna cu Seed Consultants reprezinta esenta tuturor aspiratiilor noastre in ceea ce priveste viitorul companiei. Procesul de rebranding ne aduce mai aproape de consumatorii nostri care au nevoie de un start bun de zi si, incaltand produsele noastre, vor avea cu siguranta ceea ce isi doresc. Brandul Ciserom avea nevoie de o revitalizare care sa ilustreze mai bine ceea ce sunt produsele noastre: sosetele de calitate, colorate care iti fac ziua mai buna' a declarat Constantin Ispir, director general Ciserom.Ciserom incepe noul sezon in forta, urmand sa lanseze o campanie de comunicare in magazine si in mediul online. Fanii Ciserom se vor putea bucura de noua eticheta, cu retete speciale pentru zile colorate. De asemenea, Ciserom si-a pus la punct noul website (www.ciserom.ro) si va lansa in zilele urmatoare si optiunea de cumparaturi online.
"Culegem acum roadele muncii din ultimele sase luni si putem sa spunem ca Ciserom este un brand romanesc cu potential imens. Echipa Ciserom a confirmat ca isi merita din plin Marele Premiu Cel Mai Promitator Brand Romanesc la editia a 2-a' sustine Dochita Zenoveiov, Managing Director Seed Consultants. Ciserom a beneficiat de un program de branding din partea Seed Consultants, ca premiu pentru castigarea programului Cel Mai Promitator Brand Romanesc.
Despre Ciserom
Producatorul de ciorapi Ciserom a incheiat anul 2011 cu o cifra de afaceri de 4,2 mil. euro, in crestere cu 12% fata de anul anterior, fiind si unul dintre castigatorii premiilor Best of Business la categoria “Cele mai mari valori ale exporturilor firmelor cu capital romanesc' din judetul Alba.
Capacitatea lunara de productie a fabricii din Sebes este de 600.000 de perechi de ciorapi, in conditiile in care anul trecut productia a crescut cu 4% fata de anul anterior.
Sosetele Ciserom se gasesc pe rafturile mai multor hypermarketuri, precum si in magazine traditionale de pe tot teritoriul tarii, urmand ca in foarte scurt timp sa fie disponibila si optiunea de cumparaturi online.