Gala Travel Advisor Media este un eveniment dedicat networking-ului, comunicarii si premierii liderilor din industria turistica romaneasca. Desemnarea castigatorilor s-a facut prin consultarea a zece specialisti din industria turistica (touroperatori, hotelieri, institutii de invatamant), iar jurizarea a fost facuta de membrii board-ului Asociatiei Presei de Turism, cea mai noua structura ce reuneste jurnalisti si editori de turism, profesionisti cu experienta in domeniu. Echipa Travel Mix a primit premiul “Proiectul anului' pentru curajul de care a dat dovada, de a pune bazele unei televiziuni intr-un moment in care putine idei se mai pun in practica precum si pentru faptul ca de-a lungul anului a incercat sa surprinda telespectatorii, clientii si partenerii, cu produse cat mai atractive si inovatoare.
Pe parcursul serii, pentru a destinde atmosfera, invitatii au avut parte de mai multe momente artistice.
Televiziunea nationala de turism Travel Mix s-a lansat anul acesta, in luna martie, in cadrul Targului de Turism organizat de ANAT la Palatul Parlamentului si promite sa devina, pentru telespectatori, o televiziune de suflet.
In luna iulie, televiziunea a venit cu o premiera pe piata produselor media din Romania: buletinul de stiri Travel News. Acesta prezinta o realitate cotidiana zugravita in culorile vii ale stirilor montane, noutatilor de pe litoral, informatiilor despre targuri, expozitii si alte evenimente cu potential turistic si poate face din fiecare telespectator nu doar un om mai informat, ci si unul mult mai relaxat.
La inceputul lunii noiembrie, televiziunea nationala Travel Mix a lansat sistemul Travel Teleshopping, in cadrul Targului de Turism de la Romexpo.
Travel Teleshopping este o noua forma de prezentare a ofertelor de turism, un sistem care presupune difuzarea sub forma de teleshopping in cadrul televiziunii Travel Mix, a celor mai atractive pachete de turism, precum si expunerea acestora pe un site dedicat www.TravelTeleshopping.ro.
Obiectivul Travel Mix este acela de a promova turismul cat mai bine, in toate formele lui: calatorie, afaceri, cultural, medical, religios, agroturism, ecoturism, etc., de a oferi posibilitatea tuturor sa descopere noi destinatii turistice, de a oferi suportul celor care activeaza in acest sector si, nu in ultimul rand, de a contribui la dezvoltarea generala a Romaniei, printr-o promovare cat mai buna a obiectivelor turistice romanesti si atragerea unui numar cat mai mare de turisti.