x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Topul celor mai populare vedete din media, în luna noiembrie. Ce au în comun Gigi Becali şi Oana Zăvoranu

Topul celor mai populare vedete din media, în luna noiembrie. Ce au în comun Gigi Becali şi Oana Zăvoranu

06 Dec 2011   •   10:58
Topul celor mai populare vedete din media, în luna noiembrie. Ce au în comun Gigi Becali şi Oana Zăvoranu

Topul primelor 10 celebritati de sex masculin din Romania dupa numarul de aparitii in mass-media este dominat de personalitati din lumea sportului, cu o singura exceptie - Smiley, cantaret roman si membru al juriului la unul dintre cele mai noi show-uri de televiziune - Vocea Romaniei. Smiley ocupa locul sase in acest top, cu 86 de aparitii. El are o relatie cu Laura Cosoi, o actrita romanca, care este prezenta, de asemenea, in topul celor mai populare celebritati locale, cu 40 de aparitii.

Vedetele din lumea sportului care se afla in acest top sunt prezente in media datorita unor articole in care sunt discutate rezultatele lor ca si jucatori/antrenori, datorita meciurilor jucate sau anumitor comentarii facute la adresa lor.

Gigi Becali, patronul echipei de fotbal Steaua Bucuresti, este prima celebritate din top, cu 385 de aparitii in noiembrie. Motivele pentru care Becali a fost atat de prezent in media sunt legate de articolele in care acesta isi exprima sentimentele de dezamagire pe care le are referitoare la relatia dintre Daniela Crudu si Mihai Costea, unul dintre jucatorii Steaua Bucuresti, si cele legate de evolutia echipei de fotbal pe care o detine, Steaua.

Acesta este urmat in top de Razvan Lucescu (156 aparitii in mass-media), care este antrenorul echipei de fotbal Rapid Bucuresti, echipa detinuta de un om de afaceri influent, George Copos. El este mentionat in mass-media prin prisma meciurilor disputate de Rapid cu Legia Varsovia si Hapoel Tel-Aviv, dar si in materiale care fac referire la evolutia Rapid in campionatul intern. Victor Piturca (150 aparitii), ocupa locul al treilea, si este antrenorul echipei de fotbal nationale.

Topul primelor 10 celebritati de sex feminin din Romania provin, in principal, din lumea showbiz-ului. Oana Zavoranu, care ocupa primul loc, a jucat un rol negativ intr-o telenovela romaneasca, a prezentat o emisiune TV si a fost casatorita cu Pepe, un cunoscut cantaret local. Ea a strans 70 de aparitii in mass-media, luna trecuta, iar articolele in care este mentionata fac referire la certurile continue cu mama sa. Andreea Marin, care ocupa al doilea rand, are 66 de aparitii. Marin a prezentat, de asemenea, o emisiune TV faimoasa, care a fost transmisa timp de opt ani de zile. Ea va debuta in cariera de actrita in curand - acesta a fost principalul subiect datorita caruia a fost mediatizata luna trecuta.

Bianca Dragusanu si Daniela Crudu, care ocupa locurile 3 si 4, cu 64 si, respectiv, 63 de aparitii in mass-media, sunt asistentele lui Capatos la emisiunea Un show pacatos, de pe Antena 1. Bianca a devenit celebra dupa ce a inceput o relatie faimosul designer de moda Catalin Botezatu. In ultima luna, tot "Bote' este cel datorita caruia s-a scris despre Bianca in mare parte – articolele in care a aparut aceasta se refera la certurile dintre ea si designer.

Mihaela Radulescu, si ea o fosta gazda a unui show TV numit Duminica in Familie, care a fost difuzat timp de sapte ani, este prezenta in top 10 celebritati feminine din Romania dupa numarul de aparitii in mass-media, pe locul al cincilea, cu 52 de aparitii.

Celebritati pe coperti

Primele 10 vedete de sex masculin si primele 10 celebritati feminine din Romania dupa numarul de aparitii in mass-media au si cel mai mare numar de aparitii pe copertile publicatiilor locale (mai ales pe ale tabloidelor, pe cele generale si in ziarele sportive). Mai jos aveti lista celebritatilor cu cel mai mare numar de aparitii pe coperti in noiembrie.

Valoarea echivalenta de publicitate (AVE)

Valoarea echivalenta de publicitate este unul dintre indicii care reflecta eficacitatea informatiilor analizate. Cu cat este mai mare marimea unui articol despre o companie/persoana intr-un ziar anume si cu atat mai mult costa publicitatea intr-un ziar – cu atat mai mare este valoarea echivalenta de publicitate pentru cuvantul cheie monitorizat.

Valoarea echivalenta de publicitate in presa este un indice care reflecta o suma de bani care ar fi trebuit sa fie cheltuita pentru plasarea unei reclame de aceeasi marime (in centimetri patrati).

Analiza a luat in considerare peste 400 de publicatii tiparite (centrale si locale) care au aparut intre 1 noiembrie si 30 noiembrie 2011, monitorizate de mediaTRUST Romania. Compania a fost infiintata in 1999 si furnizeaza servicii de monitorizare catre companii romanesti si straine.

×
Subiecte în articol: mass-media