Vă prezentăm în cele ce urmează un mesaj al reclamei de altădată: o reclamă tipărită, făra multe sugestii şi “decolteuri”, încărcată în schimb de feminitate, eleganţă şi bun gust.
Ce loc ocupa publicitatea în anii de odinioară? Cum arăta o reclamă într-un ziar al anilor ’30? Cu siguranţă nu ca astăzi, când spaţiul publicitar se întinde chiar pe o pagină de ziar! Trăim într-o epocă plină de clipuri publicitare de la cele mai trăsnite, haioase, colorate şi până la cele care ne enervează şi care ne fac să schimbăm canalul TV sau să sărim foarte repede pagina de ziar. Vă prezentăm în cele ce urmează un mesaj al reclamei de altădată: o reclamă tipărită, făra multe sugestii şi “decolteuri”, încărcată în schimb de feminitate, eleganţă şi bun gust.
“Crema de întrebuinţat atât... ziua precum şi seara este Crema Nivea. Înainte de a ieşi la aer liber ungeţi-vă faţa şi mâinile cu crema Nivea. Această cremă vă protejează tenul contra influenţei nefavorabile ale intemperiilor, ea înlocuieşte grăsimea naturală a pielei, care se elimină din cauza vântului şi a timpului aspru, menţinând-o netedă şi înviorată. Crema Nivea depusă pe ten, influenţează în timpul nopţei asupra ţesuturilor pielei, făcând-o rezistentă şi dându-i o înfăţişare fragedă şi tinerească. Crema Nivea pătrunde adânc în porii pielei şi nu lasă luciu unsuros. Crema Nivea conţine ca unic mijloc de întreţinere a pielei, Eucerita recunoscută în întreaga lume ca fiind cea mai bună aderentă a pielei şi pe care se bazează efectul surprinzător şi binefăcător.”
Realitatea ilustrată, 9 februarie 1933