Cea mai solicitata artera a Romaniei este, conform statisticilor, Drumul National 1, ce leaga Bucurestiul de Brasov. O calatorie cu autoturismul pe aceasta sosea este insa un cal-var. Lucrarile care se efectueaza la iesirea din Capitala, gaurile cu nemiluita sau gurile de canalizare de deasu-pra asfaltului sunt numai cateva dintre obstacole.
DEZINTERES. Parapetii de pe DN 1 au fost smulsi de soferi prea grabiti. Nimeni nu i-a mai montat la loc, chiar daca ne pregatim de integrare
|
Asa cum o zi buna se cunoaste de dimineata, iar una rea tot din zorii zilei, primii kilometri parcursi pe asfaltul Drumului National 1, ce leaga Capitala de Brasov, iti spun ca drumul pe care tocmai ai apucat va fi unul plin de probleme. Prezent la jumatatea lunii martie la inaugurarea lucrarilor de constructie a unui liceu din Bucuresti, premierul Calin Popescu Tariceanu nu are ce face si tranteste o declaratie ce a cazut ca o galeata cu apa rece in capul multor romani: "Sa fim realisti. Am fost zilele trecute la Stuttgart si sa stiti ca nici in Germania strazile nu mi s-au parut cu nimic mai bune in centrul orasului fata de ce avem noi la ora actuala in Bucuresti. Dupa o iarna in care folosim sare si alte substante pentru topirea zapezii, e normal ca o parte din drumuri sa se deterioreze". Stiut fiind faptul ca strazile din Capitala mai au mult pana cand vor semana cu cele din patria lui Goethe, am pornit la drum, in miez de saptamana, pe cea mai circulata sosea din tara, Drumul National 1, sa ne facem o idee despre starea infrastructurii rutiere.
IN LINIE DREAPTA SPRE STATIUNILE MONTANE
| ||
|