Lumea afacerilor este intr-o permanenta stare de flux, una haotica, in care singura strategie de supravietuire este inovatia constanta – atat pentru individ, cat si pentru organizatie.
In 'Cercul inovatiei', Tom Peters isi reexamineaza, rafineaza si reinventeaza propriile opinii despre inovatie. Menirea acesteia, dupa cum spune chiar autorul, este sa 'ingrozeasca' si sa 'lumineze' in acelasi timp. Acestea sunt 'vremuri deosebit de periculoase pentru cei care nu reusesc sa ia taurul de coarne... dar si vremuri deosebit de prolifice pentru cei care o fac'. Geniul lui Peters isi lasa amprenta pe fiecare pagina a cartii prin curiozitatea insatiabila, intelectul agil, perspectiva pragmatica si misterioasa capacitate de a percepe spiritul timpului. 'O capodopera a genului...
Peters nu numai ca este parintele corporatiei postmoderne, dar mai mult decat atat este primul care reuseste sa scrie literatura de management postmoderna', scrie Los Angeles Times, in timp ce Frederick W. Smith, CEO, FedEx remarca: 'In stilul sau inimitabil, Tom Peters a reusit din nou sa ofere o resursa inestimabila tuturor executivilor care se confrunta cu provocari nemaiintalnite pana acum in lumea afacerilor'. Aceasta carte este plina de energie si de profunzime. Ea se adreseaza deopotriva mintii, inimii si sufletului. Va poate transforma compania, cariera, chiar si pe voi insiva.