Un oficial din cadrul companiei Netflix a promis duminică că serialul de succes al reţelei ''House of Cards'' va avea un ''final pe măsură'', fără să divulge modalitatea prin care au eliminat din scenariu personajul lui Kevin Spacey.
Odată cu lansarea sa în 2013, ''House of Cards'', care l-a avut drept protagonist pe politicianul intrigant Frank Underwood, interpretat de Spacey, a reprezentat lansarea Netflix în industria de divertisment. Ultimul sezon al seriei se va concentra pe personajul lui Robin Wright, care o joacă pe soţia duplicitară a lui Frank, Claire.
''Suntem mândri de serial şi este un final pe măsură'', a spus Cindy Holland, vicepreşedinta departamentului de seriale originale Netflix, ca răspuns la întrebările primite în cadrul evenimentului Television Critics Association, în care companiile îşi promovează noile seriale.
''Mereu am intenţionat ca sezonul 6 să fie sezonul final şi suntem mândri de munca pe care au făcut-o Robin'' şi restul echipei, a adăugat aceasta. Nu a fost stabilită încă data premierei. ''House of Cards'' a revoluţionat televiziunea atunci când Netflix a lansat simultan toate episoadele primului sezon pentru a promova vizionarea de tip ''binge viewing''. Programul a avut parte de aprecieri unanime din partea criticilor.
În noiembrie 2017, Netflix a rupt legăturile cu Spacey după ce au ieşit la iveală acuzaţiile de comportament sexual inadecvat la adresa acestuia. Actorul a fost acuzat de peste 20 de bărbaţi şi nu a răspuns public învinuirilor, cu excepţia unor scuze prezentate primului din seria de acuzatori, în octombrie 2017.
La cinci ani de la premiera ''House of Cards'', Netflix intenţionează să lanseze, pe plan internaţional, 700 de seriale originale pentru televiziune şi alte programe anul acesta. Numărul foarte mare de producţii anunţate a ridicat semne de întrebare în ceea ce priveşte modalitatea în care reţeaua va reuşi să păstreze nivelul de calitate al programelor.
''Calitatea şi cantitatea nu se exclud reciproc'', a spus Holland. ''Menţinem calitatea în timp ce ne dezvoltăm, angajând oameni talentaţi şi plini de pasiune despre poveştile pe care vor să le spună şi oferindu-le spaţiu creativ''.
Cindy Holland a răspuns şi nemulţumirilor din partea producătorilor, care spun că munca lor se poate pierde în noianul de producţii Netflix. Compania concepe un plan de marketing pentru fiecare serial şi este unul dintre cei mai mari advertiseri din lume, a spus Holland.
Aceasta a adăugat că cea mai bună modalitate de a informa privitorii este promovarea producţiilor atunci când oamenii folosesc serviciul. Compania avea 130 de milioane de abonaţi la finalul lunii iunie. ''Aceasta este de departe cea mai puternică modalitate de promovare pe care o avem la îndemână'', a spus vicepreşedinta. ''Am încredere că, în acest fel, le oferim ceea ce merită emisiunilor noastre''. AGERPRES