Red Bull Media va lansa un serial internaţional consacrat fotbalului, au anunţat luni reprezentanţii acestui producător TV asociat cunoscutei mărci austriece de băuturi energizante, citaţi de AFP.
Intitulat "The Net", proiectul va cuprinde cinci serii, de opt episoade fiecare, care vor fi înregistrate în ţări diferite. Evenimentele prezentate în fiecare serie se întrepătrund şi vor totaliza 40 de ore de ficţiune, în jurul a cinci personaje principale.
Deşi fotbalul este sportul cel mai popular din lume, serialele TV care au abordat acest subiect au rămas destul de rare până în zilele noastre. Producătorul austriac promite că noul serial va fi "o uzină de vise, plină de lux şi strălucire", dar şi o incursiune în "una dintre cele mai nocive structuri de crimă organizată din istorie, prin corupţie, droguri, meciuri trucate, spălare de bani şi chiar crime".
La ora transmiterii acestor informaţii au loc negocieri pentru a filma şi a difuza aceste producţii în cinci ţări, iar filmările sunt prevăzute pentru perioada 2019 - 2020, a precizat într-un comunicat Beta Films, coproducătorul german al proiectului "The Net", cu ocazia Festivalului de televiziune MIPTV din Cannes.