x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Cultură Muzica Festivalul Enescu – imaginea României şi pe Otopeni

Festivalul Enescu – imaginea României şi pe Otopeni

20 Mar 2013   •   19:05
Festivalul Enescu – imaginea României şi pe Otopeni

Sutele de mii de persoane, români şi străini, care pleacă, sosesc sau tranzitează Aeroportul “Henri Coandă” (Otopeni), pot afla informaţii utile despre ediţia 2013 a Festivalului Internaţional “George Enescu” (1-28 septembrie), pentru că aici este în derulare o campanie a firmei Artexim (organizator al marelui eveniment) realizată în parteneriat cu grupul Spectacular.

În cadrul campaniei se difuzează un spot pe 52 de ecrane digitale amplasate în zone-cheie ale aeroportului. Campania, cu rolul de a promova cel mai important eveniment cultural din România, atât ca atracţie pentru turişti, cât şi ca imagine pozitivă a ţării, dar şi de a consolida “noua identitate de brand” a Festivalului Enescu, se va derula până pe 31 decembrie 2013.

Potrivit PR-ului evenimentului din toamnă, spotul de promovare este realizat în două versiuni – engleză şi franceză –, în condiţii video excepţionale de echipa de creaţie a Festivalului, Ioana Gheorghiu şi Robert Blaj. Spotul are ca fundal sonor Sonata nr. 3 pentru vioară şi pian în La minor, op. 25, de George Enescu.


×