Coregrafia poartă semnătura maestrului Gigi Căciuleanu, muzica originală a fost compusă de Dan Dediu și, în cazul lucrării „Altitza”, înregistrată de Orchestra Operei Naționale București în studiourile Radio România, conducerea muzicală Daniel Jinga. Asistentă regie si coregrefie Lelia Marcu-Vladu, scenografie, costume Viorica Petrovici, light design Cristian Simon, design proiecții realizat de Dilmana Iordanova.
„jocNjoc” One-Man-Show-Performance de și cu Gigi Căciuleanu pe muzica lui Dan Dediu.
„Cuvântul CORE-GRAFIE conține conceptul de scriere. DANSUL se „desenează” în linii și volume, POEZIA se „construiește” ca o piesă coregrafică, Vorbele ca și Gândurile (se) „dansează” într-o geometrie de imagini, într-o broderie de semne și sensuri...” - Gigi Căciuleanu
„jocNjoc” invită spectatorul la un periplu poetic din metaforă în metaforă, din dans în dans, din loc în loc, din joc în joc...
„ALTIȚA este un element dreptunghiular al iei românești brodat cu simboluri și forme geometrice abstracte sau stilizate: cruciuliță, linii, linie șerpuită, romb, rozete, melc, trifoi cu patru foi, steluțe, lănțișor, unele chiar, se pare, derivate de la cultul solar precum spirala, cercul, coloana. ALTIȚA desemnează „poziția superioară a mânecii, când este brodată”, “altitia” (din latinescul altus-a-um, „înalt”, cu superlativul “altissima”). ALTIȚA a apărut pentru a permite mișcarea liberă a brațului. Deci și a trupului. Plecând de la aceste două idei, libertatea de mișcare și geometria, am imaginat pe muzica lui Dan Dediu o coregrafie în care trupurile (femei, bărbați, cupluri, grupuri) reprezentând deja în sine o geometrie complexă, evoluează într-o lume de structuri, forme și/sau simboluri, ale unui spațiu scenografic imaginat de Viorica Petrovici și inspirat de formele proprii acestei specificități a iiei românești : ALTIȚA. Și tocmai pentru a păstra specificitatea românească dând în același timp nevorbitorilor de limbă română modalitatea de pronunție, am intitulat spectacolul: ALTITZA.” - Gigi Căciuleanu