Inghitind zilnic idei la mana a doua si logoreea politicienilor reciclati, ajungi sa te obisnuiesti si cu hantele la kilogram. La urma urmei, sunt haine autentice, de colectie, nescrobite, prietenoase, sociabile, intrucat au cunoscut lumea. Adica, pui o treanta de brand pe tine si iti imbogatesti cunostintele. Constati ca francezii or fi meschini, dar poarta bine, englezii sunt conservatori, dar s-au plictisit de lodene, italienii isi dau si camasa de pe ei cand dau de romance... Aceste obiceiuri care ne unesc sub steagul Europei ne umplu si magazinele second-hand.
Magazinele sh demonstreaza ca in vremuri de Boc, cum zic turcii, nu e totul pierdut. Cu putin noroc si multa alegatura, poti imbraca o camasa ca a lui Becali, avand pe umar un Vuitton ca al Elenei, iar in mana o sacosa electorala cu pui. åsta brand de tara!
Magazinele sh mai tin in viata ruginita urare a presedintelui Basescu. 'Sa traiti bine!' se mai tine pe picioare, ca pensionarul mort si pus la geam ca sa-i ia neamurile pensia, si fiindca s-au inmultit magazinele second-hand.
Pricopsit cu hainele occidentalilor, zici ca-i ca la ei. La prima vedere n-ar fi nici o diferenta intre hainele vanturate pe strazile Parisului, Madridului, Romei, si cele plimbate prin Urlati, Blejoi si chiar Plescoi.
In vremuri ponosite, hainele de la sh iti invioreaza moralul la fel ca punga cu zahar si tacamurile, inainte de alegeri.
Sh-ul e mod de viata. Dupa cum pomana la punga intretine sentimentul ca tara nu te lasa de izbeliste in criza, bulendrele de brand la mana a doua tin treaza mandria de a fi european.